• شناسه خبر : 24498
  • تاریخ انتشار : 17 فروردین 1399 - 05:49

سفر به شهر تاریخی اصفهان بخشی ضروری است که هر بازدید کننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

اصفهان

اصفهان نه تنها دارای مکان‌های متعدد تاریخی و شگفتی‌های معماری است، بلکه یکی از مدرن‌ترین شهرهای کشور نیز محسوب می‌شود. احتمالا رزرو هتل، یکی از دغدغه‌های شما پیش از سفر خواهد بود. در ادامه مطلب زیر را بخوانید تا با چهار هتل برتر اصفهان آشنا شوید.

هتل پارسیان کوثر، اولین در لیست بهترین هتل‌های اصفهان است.

پارسیان کوثر یکی از بهترین هتل‌های اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان را به افرادی معرفی می‌کنیم که به دنبال اقامت راحت در یکی از به‌روزترین هتل‌های کشور هستند. پارسیان کوثر از معدود هتل‌های ایران با گواهینامه مدیریت مواد غذایی ایزو ۲۲۰۰۰ و تنها هتل معتبر سبز در کشور است. پارسیان کوثر به عنوان یکی از تنها دو هتل ۵ ستاره اصفهان، دارای امکانات و خدماتی است که با رتبه آن مطابقت دارد.

 

هتل

 

برخی از امکانات رفاهی در پارس کوثر شامل استخر با سونا و جکوزی، یک چایخانه سنتی، حمام سنتی، سالن بدنسازی، رستوران بین المللی و خدمات اتاق ۲۴/۷ است. اتاق‌ها مجهز به دستگاه قهوه و چای ساز مخصوص خود هستند و دارای تلویزیون ماهواره‌ای و سیستم تهویه مطبوع هستند. با رزرو هتل کوثر از این امکانات لذت ببرید.

استخر سرپوشیده در پارس کوثر

پارسیان کوثر به دلیل موقعیت مکانی عالی، در هنگام بازدید از جاذبه‌های مشهور اصفهان، مدت زمان قابل توجهی را برای شما صرفه‌جویی می‌کند. پل محبوب زاینده رود و زیبای سی و سه پل و پل خوش منظره خاجو، همگی در فاصله کمی از کوثر پارسیان قرار دارند. خیابان چهارباغ نیز در این نزدیکی هست اگر می‌خواهید برای بازدید از سایر جاذبه‌های معروف به خرید بروید یا یک تاکسی بگیرید.

کارکنان پارسیان کوثر بسیار دوستانه هستند و خیلی خوب انگلیسی صحبت می‌کنند. اگر برای کار و شغل خود سفر می‌کنید، پارسیان کوثر چهار سالن کنفرانس به اندازه کافی بزرگ برای پوشش جلسات و کنفرانس‌های کاری شما دارد. در کل، پارسیان کوثر احتمالاً بهترین هتل در اصفهان برای افرادی است که به دنبال اسکان ۵ ستاره با خدمات با کیفیت بین المللی هستند.

هتل عباسی اصفهان

برای رزرو هتل در اصفهان هتل عباسی یکی از بهترین انتخاب‌ها است. هتل عباسبی اصفهان که بیش از ۴۰۰ سال پیش در سلسله صفوی ساخته شده است یکی از قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های ایران است. معماری باشکوه صفوی آن با زیبایی از بهترین جاذبه‌های این شهر شباهت دارد. گذراندن وقت در هتل عباسی مانند گذراندن وقت در یک موزه تاریخی است.

با این حال، عمر زیاد هتل عباسی را نشان از عدم کیفیت آن ندانید. هتل عباسی برای ترقی کامل و کلیه امکانات رفاهی لازم در یک هتل ۵ ستاره خوب، دست به ترمیم‌های مختلفی زده است. اتاق‌ها شامل وان، یخچال، تلویزیون ماهواره‌ای، سیستم تهویه هوا، جعبه ایمنی و وای فای رایگان با سرعت بالا هستند. برخی از امکانات هتل شامل سالن بدنسازی، استخر، خدمات ماساژ، جکوزی و سونا، یک چایخانه سنتی، یک کتاب فروشی و سالن‌های بزرگ کنفرانس است. با رزرو هتل اصفهان از علی بابا می‌توانید از امکانات هتل عباسی بهره‌مند شوید.

 

اگر بخواهید غذا بخورید هتل عباسی با دو بهترین رستوران در سطح شهر پوشانده است. رستوران چهل ستون در دو طبقه ساخته شده است و ظرفیت نگهداری ۴۰۰ نفر را دارد. چهل رستوران غذاهای متنوعی از جمله غذاهای دریایی، غذاهای ایرانی و بین المللی را ارائه می‌دهد. اگر شکوه و معماری باشکوه صفوی را دوست دارید، چهل ستون یکی از زیباترین رستوران‌هایی است که می‌توانید در اصفهان پیدا کنید. چشم انداز رستوران دیگری در هتل عباسی است که در طبقه بالا قرار دارد. شما می‌توانید در حالی که می‌توانید یک منظره پانوراما از کل شهر لذت ببرید، از غذای خود در رستوران چشم انداز لذت ببرید.

هتل سفیر اصفهان

اگر به دنبال گزینه‌ای مناسب‌تر در بین بهترین هتل‌های اصفهان هستید، هتل سفیر گزینه بسیار مناسبی با نسبت مناسب برای بودجه‌تان است. این هتل ۴ ستاره در خیابان چهارباغ عباسی، یکی از مهمترین خیابان‌های اصفهان واقع شده است. با اقامت در سفیر به چندین جاذبه مهم در اصفهان خواهید رسید، از جمله سی و سه پل، بازار سنتی اصفهان، زاینده رود، چهل ستون و میدان مشهور نقش جهان.

اگر روحیاتتان سبک و سیاق سنتی را می‌پسندد، هتل سفیر را انتخاب کنید این هتل علی‌رغم امکانات مدرن، فضایی اصی لدارد. سفیر در سال ۲۰۱۳ بازسازی شد تا چندین امکانات مدرن را در خود جای دهد. این هتل‌ها شامل سالن ورزشی، استخر، جکوزی، حمام سنتی، سونا، اتاق بخار و خدمات ماساژ است. اگر احساس می‌کنید نوشیدنی دارید یا به دنبال غذاهای با کیفیت هستید ، سفیر دارای رستوران و کافی شاپ ۲۴ ساعته است.

هتل ستاره اصفهان

هتل واقع در نزدیکی میدان نقش جهان است، هتل ستاره یک هتل بین المللی فوق العاده برای افرادی است که می‌خواهند دسترسی سریع به معروف‌ترین جاذبه‌های اصفهان داشته باشند. شما نه تنها به عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، بازار سنتی اصفهان، زاینده رود و سی و سه پل نزدیک خواهید بود، بلکه در یک هتل بسیار مناسب نیز اقامت خواهید داشت.

در رستوران‌های ستاره می‌توانید انواع غذاهای مختلف را پیدا کنید

برخی از امکانات هتل شامل سالن بدن سازی، چایخانه سنتی، وای فای پر سرعت و سالن‌های همایش  است. هتل ستاره دارای یک رستوران سنتی، یک رستوران تابستانی (روباز) و یک رستوران معمولی است. کیفیت پذیرایی در هتل ستاره بسیار بالاست و کارکنان آن دوستانه و حرفه‌ای هستند. هنگام رزرو هتل در اصفهان هتل ستاره یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up