• شناسه خبر : 24675
  • تاریخ انتشار : 24 فروردین 1399 - 02:29

فرماندار خلخال گفت: صدور برگ تردد برای رانندگان غیربومی مقدور نیست و پس از بازگشایی محدود جاده تردد خودروهای حامل کالاهای اساسی و ضروری و تولیدات شهرستان از جاده خلخال-اسالم بلامانع می‌باشد.

اسالم
فریدون بابایی اظهار داشت: تردد خودروها در این مسیر از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ قبل از ظهر و همچنین ۲۰ تا ۲۲ شب برای رانندگان و افرادی برقرار خواهد بود که مجاز به تردد در این جاده می‌باشند.
وی گفت: حمل بار و مسافر و تردد خودروها در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان مقدور بوده و از خروج غیرمجاز افراد بومی و ورود مسافران غیربومی به شهرستان جلوگیری خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای رفاه حال رانندگان بومی کامیون برگ تردد فقط برای کامیون‌های حامل شن و ماسه بومی این شهرستان صادر می‌شود ، افزود: صدور برگ تردد برای رانندگان غیربومی مقدور نیست و پس از بازگشایی محدود جاده تردد خودروهای حامل کالاهای اساسی و ضروری و تولیدات شهرستان از جاده خلخال-اسالم بلامانع می‌باشد.
وی اظهار کرد: هدف از برقراری محدودیت تردد در این مسیر ارتباطی به استان گیلان تامین سلامت مردم است و انتظار داریم مثل روزهای گذشته مردم مسئولان قرارگاه زیستی این شهرستان را همراهی کنند.
رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال گفت: در صورت غفلت احتمال شیوع مجدد این بیماری دور از انتظار نیست و همه باید هوشیارانه عمل کنیم.
وی افزود: با شروع گام دوم پیشگیری و اجرای فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی که سخت‌تر از مرحله اول است،نیازمند دوباره همراهی مردم هستیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up