• شناسه خبر : 25132
  • تاریخ انتشار : 04 اردیبهشت 1399 - 03:35

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر از توزیع بیش از ۲ هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی در بین رانندگان مشگین‌شهری خبر داد.

لاستیک
رضا فرج پور در بازدید از شرکت های حمل ونقل با بیان اینکه این میزان کالا جهت مصرف عموم به سطح استان و استان های همجوار حمل شده است اظهار داشت:در بخش حمل و نقل کالا و مسافر ۶شرکت در شهرستان مشگین شهر درحال فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند.
وی افزود: در مدت یاد شده ۲۶۱ هزار و ۵۷۳ نفر مسافر نیز از این شهرستان جابه جا شده اند و در جابه جایی مسافر نسبت به سال گذشته ۱/۶ درصد افزایش را شاهد هستیم.
رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر ایمن سازی محورها را در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای بسیار مهم دانست و گفت: در سال گذشته راهداران دیار سبلان ۱۷ کیلومتر از راه های اصلی،فرعی و روستایی این شهرستان را خط کشی کرده و برای جلوگیری از خروج وسیله نقلیه از مسیر  ۲۰۰ کیلومتر شیار لرزاننده اجرا کردند.
فرج پور در جهت افزایش ضریب ایمنی جاده و هدایت ترافیک روان خط کشی ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان را در سال گذشته یادآور شد و اظهار کرد: راهداران این شهرستان ۹۰۰ متر مکعب ریزش برداری و ۲۱۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح کردند.
وی باهدف حمایت از رانندگان برای بهبود خدمات رسانی بهتر به مردم از توزیع بیش از ۲ هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه ای در بین رانندگان شهرستان مشگین شهر در سال ۹۸ خبر داد و خاطرنشان کرد: راهداران زحمتکش ۲۰۰ متر از پیچ احمدبیگلو و جاده هریس را زهکشی کرده اند.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر گفت: راهداری شهرستان مشگین شهر مسئولیت نگهداری هزار و ۲۸۰ کیلومتر از راههای ارتباطی را برعهده دارد که از این مقدار ۲۶۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۴۵ کیلومتر راه آسفالته روستایی ،۶۰ کیلومتر راه مرزی و ۴۱۵ کیلومتر نیز راه شنی و خاکی می باشد.​


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up