• شناسه خبر : 27263
  • تاریخ انتشار : 07 خرداد 1399 - 12:22

رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل گفت: تیم استان اردبیل جهت شرکت در رقابت های استعداد های برتر تشکیل و درحال حاضر زیر نظر مربیان تمرینات خود را انجام می دهند.

17 6 21 112120Boating

مرتضی قاطع با اعلام اینکه ورزشکاران هیات قایقرانی استان تمرینات خود را زیر نظر مربیان از سر گرفتند افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمرینات هیات قایقرانی استان تعطیل بود ولی با آغاز تمرینات ورزشی در کشور، ورزشکاران در دو بخش دختران و پسران و در رشته های آب های آرام و روئینگ تمرینات خود را آغاز کروند و تلاش می کنیم امسال قدرتمند در المپیاد استعداد های برتر حاضر شویم.

وی با اشاره به بازدید مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان از هیات قایقرانی استان افزود: در این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان قول مساعد جهت حمایت از هیات قایقرانی را داد و همچنین قرار شد مشکل آب ساختمان هیات و اسکله رفع شود. با سروسامان دادن به اسکله قطعا بسیاری از مشکلات ورزشکاران استان حل خواهد شد.

رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۰ ورزشکار سازمان یافته در استان داریم خاطر نشان کرد: این ورزشکاران در رشته های کاناپولو، آب های آرام و روئینگ فعالیت می کنند. رشته قایقرانی هم بعد قهرمانی و هم بعد همگانی را دارد و تلاش می کنیم امسال در راستای همگانی سازی این رشته گام برداریم.

قاطع افزود: در جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تقویم ورزشی سال ۹۹ هیات قایقرانی را تحویل دادیم و انتظار حمایت داریم و قطعا در صورت حمایت و پشتیبانی در سال های آتی شاهد حضور ورزشکاران اردبیلی در سطح آسیایی خواهیم بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up