• شناسه خبر : 28151
  • تاریخ انتشار : 19 خرداد 1399 - 12:21

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: موسسه های قرآن و عترت دارالقرآن کریم استان اردبیل از ۲۴ خردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برای شروع مجدد فعالیت های آموزشی قرآن کریم بازگشایی می شود.

قرآن

«مهدی طاهری» در اردبیل گفت: موسسه های قرآن و عترت دارالقرآن کریم استان اردبیل از ۲۴ خردادماه برای شروع مجدد فعالیت های آموزشی قرآن کریم بازگشایی می شود.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این دوره های آموزشی از ضرورت های الزامی است.

این مقام مسئول یادآور شد: البته برگزاری دوره های آموزشی این موسسه ها در دوران شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی پیگیری می شد و هیچگاه برنامه های آموزشی قرآنی تعطیل نشد.

طاهری اظهار داشت: هر ساله بیش از ۲۰ هزار نفر در سنین مختلف از خدمات آموزشی موسسه های قرآنی استان بهره مند می شوند و امیدواریم امسال نیز با استقبال قرآن آموزان مواجه باشیم.

وی عنوان کرد: برنامه های جدید آموزشی قرآن کریم در ایام اوقات فراغت با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی پیش بینی شده است.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: موسسه های قرآنی برای رفاه حال والدین و قرآن آموزان آموزش های مجازی خود را ادامه خواهند داد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up