• شناسه خبر : 28404
  • تاریخ انتشار : 24 خرداد 1399 - 03:59

فرماندار شهرستان گرمی از نامگذاری اصولی معابر شهرستان گرمی خبر داد.

206

بخشعلی کامرانی شهردار گرمی با رئیس اداره پست شهرستان گرمی درخصوص فراهم سازی مقدمات اجرایی نمودن طرح نشانی استاندارد مکان کشور (GNAF) در شهر گرمی دیدار کردند.

کامرانی از همکاری مجدانه شهرداری درخصوص فراهم سازی مقدمات اجرایی نمودن این پروژه ملی در شهر گرمی خبر داد و افزود: با تعیین تکلیف و نامگذاری معابر فاقد نام و اجرای این پروژه ملی، سهولت در آدرس دهی تحقق خواهد یافت که همواره یکی از مطالبات همشهریان عزیز از شهرداری بوده است.

شهردار گرمی گفت: معابر فاقد نام در شهرک ولیعصر (عج) در جلسات اختصاصی بررسی و بصورت اصولی نامگذاری خواهد شد.

وی افزود: در سایر مناطق شهر گرمی فقط تعداد معدودی از معابر فاقد نام بوده که توسط واحد خدمات شهری درحال شناسایی بوده و در جلسه آتی شورای نامگذاری معابر تعیین تکلیف میشود.

خداداد رئیس اداره پست شهرستان در توضیح پروژه ملی GNAF عنوان کرد: GNAF یکی از پروژه های اولویت دار دولت الکترونیک بوده که با مجری گری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران آغاز شده و با محوریت تولید نشانی استاندارد مکان محور کشور تعریف شده ، به دنبال آن است که کلیه مکان های موجود در کشور را فهرست برداری نموده ، نشانی استاندارد آن را تولید ، موقعیت جغرافیایی آنها را بر روی نقشه های پارسل بندی (دارای قطعات ملکی) تعیین و در پایگاه نشانی استاندارد ملی مکان محور ذخیره نمایند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up