• شناسه خبر : 28595
  • تاریخ انتشار : 27 خرداد 1399 - 09:46

مدیر عامل توزیع برق اردبیل گفت : در روزهای گرم ، مصرف برق بالا رفته و از مردم استان تقاضا می شود با رعایت راهکارهای مدیریت مصرف برق ، در حفاظت از منابع برق کشور سهم بیشتری داشته باشند .

برق
حسین قدیمی مدیر عامل توزیع برق اردبیل گفت : در روزهای گرم ، مصرف برق بالا رفته و از مردم استان تقاضا می شود با رعایت راهکارهای مدیریت مصرف برق ، در حفاظت از منابع برق کشور سهم بیشتری داشته باشند .
حسین قدیمی گفت : در ایران در طول سال ۳% یعنی سیصد ساعت به عنوان پیک مصرف است که نیاز است مشترکان و هم استانی های عزیز راهکارهای مدیریت مصرف برق را رعایت کنند.
وی در ادامه افزود: با به کارگیری روشهای ساده مدیریت مصرف و آموزش آن به مردم و فرهنگسازی از طرق مختلف با کمک مردم و ادارات و سایر سازمانها می توانیم مصرف انرژی الکتریکی در استان را به طور چشمگیری کاهش دهیم .
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اظهار داشت : اگر تعادل بین مصرف و تولید برقرار نشود مجبور به مدیریت اضطراری برق خواهیم بود .
حسین قدیمی گفت : همه مردم باید در مدیریت مصرف برق مشارکت داشته باشند و در ساعات پیک روز که از ساعت ۱ لغایت ۵ عصر است، تا حد امکان از وسایل برقی نظیر جاروبرقی ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی ، اتو و سایر لوازم برقی پر مصرف استفاده نکنند و استفاده از این لوازم را به سایر ساعات انتقال دهند .
در ادامه این جلسه ” ملا احمدی ” مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل  اقدامات رسانه ای و فرهنگسازی را در مدیریت مصرف برق موثر دانست .
وی اظهار داشت : صدا و سیمای مرکز اردبیل آمادگی لازم را دارد تا در جهت انعکاس اخبار در حوزه برق ، همچنین با تولید و پخش مستند، کلیپ و موشن گرافی مشارکت مردم در صرفه جویی از برق را افزایش دهد .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up