• شناسه خبر : 28668
  • تاریخ انتشار : 28 خرداد 1399 - 02:29

فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: مسئولین در اجرای پروژه‌ها، جدیت را سر لوحه کارهای خود قرار دهند.

 

مهندس-عمران-ساخت-پروژه

حسن قبادی در جلسه کمیته جذب و برنامه‌ریزی اعتبارات پروژه‌های عمرانی شهرستان بیله سوار بیان کرد: برای اجرا و تکمیل پروژه‌های شهرستان بیله سوار ۲۱۸ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بحث آب‌رسانی به روستاها، توسعه و بهبود راه‌های مواصلاتی و روستایی و توسعه و رونق گردشگری در کنار ایجاد ظرفیت‌های تولیدی در شهرستان جزو اولویت‌های مهم شهرستان در سال جاری خواهد بود.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بیله سوار گفت: مسئولین در اجرای پروژه‌ها، جدیت را سر لوحه کارهای خود قرار داده و با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب ضمن جذب به موقع اعتبارات، با اولویت بندی و نیاز سنجی، آن را عملیاتی کنند.

قبادی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: عمل به فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی دو فاکتوری است که باعث پیشگیری و کاهش میزان مبتلایان به این ویروس خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به بهداشت فردی و خود مراقبتی در جامعه برای مهار ویروس کرونا افزود: با توجه به ضرورت‌های اجتماعی و اقتصادی با تعیین ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی توسط ستاد ملی کرونا برخی از فعالیت‌ها از سر گرفته شده اما این به معنی رفع خطر نیست و کمرنگ شدن حساسیت بهداشتی مردم نسبت به ویروس کرونا نگران کننده است.

فرماندار بیله سوار با اشاره به فصل برداشت محصول در شهرستان عنوان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان تا زمان پایان برداشت محصولات کشاورزی در آمادگی کامل باشند و همکاری‌های لازم را در این خصوص مبذول نمایند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up