• شناسه خبر : 29085
  • تاریخ انتشار : 02 تیر 1399 - 08:07

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است.

 

پلیس

سردار هوشنگ حسینی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و منطق تفریحی و طبیعت بکر استان اردبیل که در ایام مختلف سال خصوصا” فصل تابستان پذیرای میلیون‌ها مسافر، توریست و گردشگر است، گفت: پلیس اردبیل با تجهیز هدفمند امکانات و بهره مندی حداکثری از توان عملیاتی طرح تامین امنیت تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری را از امروز و تا پایان ایام تابستان اجرا می‌کند.

وی با تبیین و تشریح اهداف اجرای این طرح گفت: ایجاد نظم و امنیت در سطح تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری، بسترسازی مناسب برای ارتقاء امنیت روحی و روانی مردم و افزایش احساس امینت، جلوگیری از تحرکات عناصر جرم گرا از جمله سارقان، مزاحمان به نوامیس مردم، سوداگران مرگ و قاچاقچیان و نمایش اقتدار و صلابت پلیس در مبارزه با ناامنی‌ها و توسعه امین و آرامش اجتماعی از اهداف مهم اجرای این طرح است.

خدمت به نظام اسلامی مدال افتخاری بر گردن پلیس است

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه پلیس این طرح را به مثابه سایر ماموریت‌های خود با شایستگی، هوشمندی، گشت زنی‌های هدفمند، اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، صلابت و اقتدار انجام خواهد داد؛ گفت: خدمت به نظام اسلامی و تامین امنیت و آرامش مردم زیر پرچم ولایت و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری مدال افتخاری بر گردن پلیس است.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، افزود: پلیس با هرگونه رفتار مجرمانه، ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی، اعمال هنجارشکنانه و فعالیت مخل امنیت و آرامش فردی و اجتماعی به شدت برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه به حول و قوه الهی پلیس اردبیل توانسته با مشارکت مردم و با تلاش جهادی و همت مسئولانه امنیت را در جای جای استان ولایتمدار اردبیل حاکم و طعم آرامش و امنیت را به کام شیرین کند؛ گفت: خروجی و بازخورد ماموریت‌های پلیس باید امنیت و آرامش آفرین بوده و مقبولیت، محبوبیت و اعتبار اجتماعی ناجا را بیش از پیش افزایش دهد.

تاکید بر تشدید اقدامات پیشگیرانه با محوریت افزایش شور و نشاط جامعه

فرمانده انتظامی استان اردبیل ضرورت برخورد جدی و قاطعانه با جرایم و تشدید اقدامات پیشگیرانه با محوریت افزایش شور و نشاط جامعه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اثربخشی اقدامات حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی و کشف سریع، دقیق و علمی جرم افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up