• شناسه خبر : 29369
  • تاریخ انتشار : 05 تیر 1399 - 05:06

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: وظیفه ما محافظت از مرزهای ایران اسلامی است و مرزبانان نیروی انتظامی با ایثار و ازخودگذشتگی همانند شهید پیرانه با جان و دل از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری کرده و اجازه هیچ گونه تعدی را به معاندین نخواهند داد.

سردار احمد علی گودرزی در دیدار با خانواده شهدا از صبر و استقامت خانواده شهید قدردانی کرد و گفت: شهید پیرانه از کارکنان شجاع و دلیرمرزبانی بود که درگیری با گروهک تروریستی به شهادت رسید.

وی شهدا را واسطه فیض دانست و افزود: شهادت این سرباز ولایت  و وطن در پی دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی بود که امیدواریم خداوند روح این شهید بزرگوار را با روح بلند سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) محشور کند.

سردار گودرزی تصریح کرد:وظیفه ما محافظت از مرزهای ایران اسلامی است و مرزبانان نیروی انتظامی با ایثار و ازخودگذشتگی همانند شهید پیرانه با جان و دل از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری کرده و اجازه هیچ گونه تعدی را به معاندین نخواهند داد.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: اگر شهدا و جانبازان با ایثارگری و شجاعت از مرزهای ایران اسلامی حراست نمی کردند ، امروز شاهد این امنیت مطلوب و پایدار در داخل کشور و مرزها نبودیم و مرزبانان نیروی انتظامی ادامه دهنده راه این رزمندگان در سرحدات کشورمان هستند.

گفتنی است؛ ستوانسوم شهید یوسف پیرانه از مرزبانان هنگ مرزی سردشت بود که در ۱۵ خرداد سال ۹۷ همزمان با شب شهادت امام علی (ع) به فیض والای شهادت نائل آمد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up