• شناسه خبر : 29373
  • تاریخ انتشار : 05 تیر 1399 - 05:34

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۶۷ تن و ۹۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده در سوله ای به ارزش ۱۸ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال خبر داد.

انبار احتکار

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پدیده شوم احتکار و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی کود شیمیایی قاچاق در سوله کارخانه ای در ورودی تفرجگاه “فندقلو” ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اردبیل با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان یافتند.

وی با اشاره به انجام هماهنگی های قضائی افزود: با تشکیل تیم های عملیاتی مشترک از پلیس “اردبیل و نمین” ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی های به عمل آمده ۶۶۷ تن و ۹۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری یک نفر در رابطه با کشفیات به دست آمده خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کودهای شیمیایی احتکار شده را ۱۸ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار حسینی با بیان اینکه متهم دستگیر شده قصد توزیع خارج از شبکه کودهای شیمیایی را داشت، تصریح کرد: کودهای شیمیایی کشف شده با هماهنگی های به عمل آمده تحویل سازمان جهاد کشاورزی شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up