• شناسه خبر : 29961
  • تاریخ انتشار : 12 تیر 1399 - 12:54

طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴ با حضور اعضای ستاد در صدا و سیمای مرکز اردبیل جلسه ای تشکیل و در خصوص هماهنگی و برنامه ریزی برای پخش طرح مذکور از رسانه ملی تبادل نظر شد.

مهدی ستوده

طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴ با حضور اعضای ستاد در صدا و سیمای مرکز اردبیل جلسه ای تشکیل و در خصوص هماهنگی و برنامه ریزی برای پخش طرح مذکور از رسانه ملی تبادل نظر شد.

این نشست که با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل،مسئولانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل تبلیغات اسلامی، و اتحادیه قرآنی برگزار شد ، جوادی قائم مقام صدا و سیمای مرکز اردبیل ضمن تشریح برنامه های درنظر گرفته شده برای اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۴ در رسانه استانی گفت: با توجه به موضوع این طرح که به خانواده اختصاص دارد، تلاش می‌کنیم تا با الهام از آموزه‌های قرآنی و قاریان برجسته استانی برنامه ای پربار با نگاه مهارت‌آموزی و بالا بردن درک مردم از مفاهیم قرآنی تولید و پخش نماییم.

در ادامه این نشست اعضای ستاد طرح مذکور به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و مقرر شد،در انتخاب شرکت کنندگان در مسابقه قرانی حتما به ظرفیت شهرستانها توجه شود ونفرات برتر و واجد شرایط انتخاب شوند.

همچنین در انتخاب داوران ضمن پرهیز از چهره های تکراری از افراد مورد تایید شورای عالی قرآن استفاده شود. در بیان طرح درس از شخصیت های قرآنی شاخص استان که مقبولیت عامه دارد استفاده شده و از حضور بانوان فعال واساتید قرآنی نیز در بیان وتفسیر موضوعی وطرح درس نیز استفاده شود.

با توجه به ویژگی های ممتاز برنامه خانواده سیمای مرکز اردبیل بهترین محمل برای طرح درسی قرآن این برنامه می باشد و می توان از حضور خانواده های قرانی وفعالین قرانی در برنامه ها استفاده کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up