• شناسه خبر : 30749
  • تاریخ انتشار : 22 تیر 1399 - 07:40

به دنبال پیگیری چندین ماهه استاندار اردبیل و همکاران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در هفته گذشته تفاهم نامه‌ای بین رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار اردبیل به امضاء رسید تا در سال جهش تولید ۵۲ پروژه در این استان اجرایی و عملیاتی شود.

داوود شایقی

داود شایقی اظهار کرد: به دنبال پیگیری چندین ماهه استاندار اردبیل و همکاران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در هفته گذشته تفاهم نامه‌ای بین رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار اردبیل به امضاء رسید تا در سال جهش تولید ۵۲ پروژه در این استان اجرایی و عملیاتی شود.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ۱۷ پروژه عمرانی و ۳۵ پروژه تولیدی است که با تزریق تسهیلات مورد نیاز سعی بر راه‌اندازی این واحد‌های راکد و نیمه فعال است تا با پیشرفت مناسب این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در بخش عمرانی بیشترین توجه و تمرکز روی زیرساخت‌های گردشگری است که اولویت مهم توسعه استان به شمار می‌رود.

شایقی افزود: برای پروژه زیرساختی دربند هیر یک و نیم میلیارد تومان، زیرساخت منطقه گردشگری سرعین – آلوارس ۲ میلیارد تومان، زیرساخت گردشگری سو‌ها ۲ میلیارد تومان، زیرساخت گردشگری گول‌بلاغ در بیله‌سوار یک میلیارد تومان و محور سرعین – آلوارس راه ارتباطی پیست اسکی ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در همین راستا برای زیرساخت دریاچه شهرک شهید غفاری مغان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و کمربند طلایی قوتورسوئی – سردابه ۵ میلیارد تومان اختصاص می‌یابد.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل تصریح کرد: در مجموع برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل ۳۳۹ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است که امیدواریم امسال با جذب این منابع شاهد اجرای این پروژه‌ها باشیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up