• شناسه خبر : 30817
  • تاریخ انتشار : 23 تیر 1399 - 03:31

معاون اجرائی شورای اسلامی استان اردبیل گفت: بی‌آبی، گرمای هوا و طغیان کرونا در گرمی مردم این منطقه را به سمت زندگی فلاکت‌بار سوق داده است.

 

آبرسانی

 

بهمن قهرمانزاده در نشست اعضای شورای اسلامی استان با مدیرعامل شرکت‌ آب منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: در این شرایط سخت که کرونا نفس‌ها را در سینه حبس کرده بی‌آبی و قطع برق و از سوی دیگر گرمای تابستان داد مردم گرمی و روستاهای این شهرستان محروم را درآورده به طوری که ما دربین مردم اظهار شرمندگی میکنیم.

وی با انتقاد شدید از مسئولان آب و فاضلاب استان در بی‌توجهی به قطعی مکرر و چندین ساعته آب در شهرها و روستاهای گرمی خاطرنشان کرد:در چه زمانی زتدگی میکنیم که دغدغه مردم شریف گرمی مشکل آب باشد،در برخی از مناطق این شهرستان هفته‌هاست که آب قطع شده و مردم با تمام وجود بی‌آبی را لمس کرده و حتی تانکرهای آبرسانی نیز قادر به تامین منابع آب مورد نیاز شهر وروستاهای گرمی نیستند.

عضو شورای شهرستان گرمی افزود: مردم انقلابی گرمی که همواره در صف مقدم دفاع از انقلاب هستند در عرصه خدمت‌رسانی و تخصیص اعتبارات در صف آخر قرار گرفته‌اند و این نهایت جفا و ظلم در حق این مردم است.

قهرمانزاده افزود: با گذشته سال‌های متمادی هنوز آبگیری وتکلیف احداث سد توسانلو، سینه‌سر و کلاسر مشخص نشده که آب منطقه‌ای بهتر است احداث و یا عدم احداث این پل‌ها را با دلایل و مستندات به مردم اعلام کند.

وی با قدردانی از شرکت آب منطقه‌ای در اعلام آمادگی برای واگذاری سد گیلارلو به شهرداری گرمی گفت: امیدواریم با توجه همه جانبه از این ظرفیت گردشگری به نفع توسعه و اشتغال منطقه استفاده شده و بهره‌برداری از این مجموعه به شایستگی انجام شود.

قهرمانزاده بیان کرد: سد عمارت که بزرگترین سد آبی – خاکی در منطقه است مراحل پایانی تکمیل را سپری می‌کند که با بهره‌برداری از آن اهالی منطقه به ویژه کشاورزان از ثمره آن استفاده خواهند کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up