• شناسه خبر : 30928
  • تاریخ انتشار : 24 تیر 1399 - 08:21

فرماندار مشگین شهر گفت: کلیه یادمانهای شهدای گمنام شهرستان مشگین شهراز جمله یادمانهای واقع در پادگان شهید بیگلری و شهرهای لاهرود، رضی و مرادلو در سال‌جاری تکمیل می شوند.

 

شهدا

 

اکبر صمدی با اعلام این مطلب در جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان گفت: شهدا ذوالحقوق ما هستند و گلزار شهدا میعادگاه عارفان و عاشقان بوده و ماهم وظیفه شرعی و هم وظیفه قانونی داریم تا نسبت به ساحت مقدس شهدای عزیز ادای دین کرده و هرچه سریعتر یادمان شهدای گمنام را که سالیان سال نیمه تمام و متروکه رها شده در همه شهرها تکمیل و به اتمام برسانیم.

وی در ادامه ضمن ضمن قدردانی از تکمیل یادمان شهدای گمنام مشگین شهر گفت: با تأمین اعتبار لازم به میزان ۱۰ میلیارد ریال در سال جاری یادمان شهدای گمنام شهرهای لاهرود، رضی و مرادلو نیز اجرایی و تکمیل خواهند شد.

فرماندار و رئیس هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان مشگین شهر بر ساماندهی و فضاسازی محوطه شهدای گمنام مشگین شهر و اجرای ورودی مناسب گلزار شهدا برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی و انقلابی و یادواره های شهدا توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و مشارکت و همکاری شهرداریها و سایر ادارات ذیربط تاکید کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up