• شناسه خبر : 31056
  • تاریخ انتشار : 25 تیر 1399 - 01:19

شهردار اردبیل گفت: از آنجایی که رسانه یکی از ارکان اصلی توسعه فرهنگی به شمار می‌رود ضروری است اعضای خانه مطبوعات با تدوین برنامه جامع و راهبردی برای این دوره و سال‌های آتی مسیر انحرافی احتمالی رسانه‌های استان را اصلاح کنند.

6

حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل در دیدار با اعضای خانه مطبوعات ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اظهار داشت: همچنان که در گذشته نیز شهرداری اردبیل بر حسب ماموریت ذاتی خود پشتیبان و همراه رسانه‌ها بوده است در حال حاضر نیز تلاش می‌کند با تعامل و همکاری بیشتر در راستای رسیدن به توسعه فرهنگی همقدم و همراه جامعه رسانه اردبیل باشد.

وی افزود: از آنجایی که رسانه یکی از ارکان اصلی توسعه فرهنگی به شمار می‌رود ضروری است اعضای خانه مطبوعات با تدوین برنامه جامع و راهبردی برای این دوره و سال‌های آتی مسیر انحرافی احتمالی رسانه‌های استان را اصلاح کنند.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه رویکرد و اقدامات خانه مطبوعات استان بایستی توسعه گرایانه باشد، گفت: در توسعه فرهنگی باید رفتارهای گفتاری و عملی خود را با یکدیگر مطابقت دهیم چرا که عقیده داریم رسانه‌ها یاریگر مدیریت شهری در توسعه همه جانبه شهر هستند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up