• شناسه خبر : 31145
  • تاریخ انتشار : 26 تیر 1399 - 09:47

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: تراکم ترافیک در شهر هیر به جهت مسافر پذیر بودن این شهر سنگین شده و باید با ارایه راهکارهای مناسب تعیین تکلیف شود.

ترافیک

فرزاد قلندری در جلسه شورای ترافیک استان اظهار کرد: با افتتاح پل معلق تمام شیشیه ای هیر میزان مسافر و خودرو در این شهر توریستی افزایش یافته و برای ایجاد زیرساخت های اساسی باید همه دستگاه های زیربط همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه تدوین برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای کاهش ترافیک این شهر ضرورت دارد گفت:مشاور طرح ترافیکی شهر هیر باید برنامه و طرح کوتاه مدت خود را جهت تسریع در حل مشکل ترافیکی این شهر ارایه دهد.

قلندری با تاکید بر اینکه رضایت مندی مسافران در شهرهای توریستی جزء اهداف اصلی ماست اظهار کرد: ایجاد رضایت بین مسافران در مجموعه های تفریحی و توریستی می تواند در ماندگاری آنها تاثیر زیادی داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری جهت کاهش ترافیک شهر هیر راهکار ارایه دهند گفت:مشاور طرح ترافیک با ارایه راهکار کوتاه مدت جهت ایجاد زیرساخت های ضروری در جلسات آتی گزارش خود را نهایی کند.

وی افزود: هرکدام از دستگاه های مرتبط با احصای مشکلات زیرساختی هیر باید در روزهای آتی بصورت بازدید میدانی که در این شهر انجام می شود به یک جمع بندی نهایی منجر شود.

فرزاد قلندری همچنین با بیان اینکه مشاور ترافیکی این شهر باید طبق صورت جلسات انجام شده اقدام کند افزود: باید این مشاور راهکارهای ترافیکی کوتاه مدت را بصورت عملی و منطقی در جلسه آتی که در شهر هیر برگزار خواهد شد تشریح کند.

گفتنی است بعد از احداث پل معلق در شهر هیر و نزدیکی این شهر به مرکز استان و راه ارتباطی اردبیل _سرچم میزان گردشگران و مسافران فصلی افزایش قابل توجهی داشته و تراکم ترافیک نیز مشهود است.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up