• شناسه خبر : 32660
  • تاریخ انتشار : 11 مرداد 1399 - 07:56

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) گفت: یک هزار عدد مرغ و ۶۵ کیلو گوشت قرمز به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری گلشن رضا(ع) همزمان با عید سعید قربان در بین نیازمندان توزیع شد.

گوشت مرغ

«فرحناز حسین زاده» در اردبیل گفت: یک هزار عدد مرغ و ۶۵ کیلو گوشت قرمز به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری گلشن رضا(علیه السلام) همزمان با عید سعید قربان در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (علیه السلام) تصریح کرد: این طرح در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به نیازمندان در شرایط شیوع بیماری کرونا انجام شد.

وی یادآور شد: تاکنون فعالیت های خیرخواهانه ای در راستای حمایت از بنیان خانواده ها و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا صورت گرفته است.

حسین زاده اعلام داشت: خیرین و فعالان این کانون تلاش کرده اند تا زمینه حمایت و توزیع بسته های معیشتی فراهم شود و امیدواریم این روند تا زمان پایان شیوع این بیماری ادامه داشته باشد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (علیه السلام) عنوان کرد: در دهه ولایت همزمان با عید غدیر خم نیز بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up