• شناسه خبر : 33021
  • تاریخ انتشار : 16 مرداد 1399 - 11:40

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ناحیه صنعتی انگوت در شهرستان گرمی در حال آماده سازی است که تلاش می‌شود زیرساخت‌های این ناحیه صنعتی تا پایان سال ۹۹ آماده و به متقاضیان واگذار شود.

 

محمد اهلی

محمد اهلی گفت:  تسطیح اراضی و آماده سازی این ناحیه صنعتی در حال انجام است که در صورت تخصیص اعتبارات لازم، تلاش می‌شود این ناحیه صنعتی تا پایان امسال به متقاضیان و سرمایه گذاران واگذار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه تاکنون ۱۵ میلیارد ریال برای آماده سازی این ناحیه صنعتی هزینه شده است، ادامه داد: برای تکمیل زیرساخت این ناحیه به اعتبارات بیشتری نیاز است که در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز، آماده سازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این ناحیه صنعتی تسهیل خواهد شد.

اهلی شهرستان گرمی را با توجه به واقع شدن در منطقه مرزی با کشور جمهوری آذربایجان، بسیار با اهمیت برشمرد و گفت: ناحیه صنعتی انگوت با مساحت ۳۰ هکتار در منطقه محروم شهرستان گرمی قرار گرفته که پس از تکمیل زیرساخت ها، آماده جذب و استقرار سرمایه گذاران در زمینه‌های مختلف خواهد بود.

وی تصریح کرد: مسئولان ارشد استان نگاه ویژه‌ای به توسعه شهرک‌های صنعتی دارند، که در این خصوص ایجاد و توسعه چندین شهرک و ناحیه صنعتی در شورای برنامه ریزی استان مورد تصویب قرار گرفته و همه تلاش شرکت شهرک‌های صنعتی بر آن است تا ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی جدید در استان هرچه سریعتر تحقق یابد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up