• شناسه خبر : 34957
  • تاریخ انتشار : 07 شهریور 1399 - 12:43

شهردار اردبیل گفت: با هدف تسریع در روند اجرایی پروژه غیر همسطح پل قدس بخش اول آهن آلات مورد نیاز پروژه تامین و بیش از یک هزار و۵۰۰ تن میلگرد خریداری شد.

پل
حمید لطف‌اللهیان در جریان بازدید مسئول نظارت بر پروژه های سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار اردبیل از پروژه پل قدس اظهار داشت: با هدف تسریع در روند اجرایی پروژه غیر همسطح پل قدس بخش اول آهن آلات مورد نیاز پروژه تامین و بیش از یک هزار و۵۰۰ تن میلگرد خریداری شده که امروز در محل پروژه تخلیه خواهد شد.
وی افزود: بدنبال بازدید هفته گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه از پل قدس اولین محموله میلگرد وارد کارگاه پل قدس شد تا پروژه باسرعت بیشتری عملیاتی شود.
شهردار اردبیل ضمن تقدیر از پیگیری‌های استاندار اردبیل و مسئولان استانی بیان کرد: احداث پل قدس از سال۹۵ شروع شد و علت تاخیر اجرای این پروژه افزایش سرسام آور قیمت مصالح بویژه میلگرد بود که در چند ماه اخیر ۶۰درصد افزایش یافته است و سرعت پروژه را تحت تاثیر قرار داده بود.
لطف‌اللهیان با اشاره به مهیا بودن تمام تجهیزات وامکانات لجستیکی این پروژه تصریح کرد: سازمان برنامه وبودجه نزدیک به ۳۶ میلیارد تومان به این پروژه کمک کردند که ۲۱تریلی میلگرد ازاین محل در کارگاه پل قدس تخلیه می‌شود و قرار شد به همین میزان نیز میلگرد به مقصد اردبیل بارگیری شود.
وی با بیان اینکه با افتتاح پل قدس ۲۱گره ترافیکی باز خواهد شد، افزود: مصمم هستیم این پل را تا انتهای سال جاری تکمیل و تقدیم شهروندان کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up