• شناسه خبر : 35357
  • تاریخ انتشار : 12 شهریور 1399 - 05:19

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: دسترسی یک هزار و ۹۶ روستای استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است.

شبکه ارتباطات سایبری

بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به افزایش بیش از ۲ برابری تعداد سایت‌های ارتباطی استان اردبیل گفت: با افزایش سایت‌های ارتباطی نسل سوم و چهارم و توسعه ارتباطات در مناطق محروم، تاکنون دسترسی به هزار و ۹۶ روستای استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است.

او بیان کرد: در ابتدای دولت یازدهم تعداد ۴۹۰ روستا به شبکه ملی اطلاعات دسترسی داشتند که با تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه ICT و اقدامات صورت گرفته، دسترسی ۱۰۹۶ روستای استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل ضمن تشریح تعداد سایت‌های ارتباطی و با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به توسعه عدالت ارتباطی و توجه به مناطق محروم افزود: تعداد سایت‌های ارتباطی با تکنولوژی نسل دوم از ۴۵۲ سایت در ابتدای دولت یازدهم به ۹۳۶ سایت، تعداد سایت‌های نسل سوم از ۳۵۰ به ۷۲۷ سایت و تعداد سایت‌های نسل چهارم از ۲۵۰ سایت ارتباطی به ۷۲۷ سایت رسیده که در مجموع شاهد افزایش بیش از دو برابری سایت‌های ارتباطی هستیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up