• شناسه خبر : 35764
  • تاریخ انتشار : 18 شهریور 1399 - 12:17

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تعطیلی پروژه راه خلخال به منجیل تکذیب کرد.

پروژه عمرانی بزرگراه
علی یوسف زاده  افزود:  به تازگی پیمانکار دست دوم فعال در این پروژه و طرف قرارداد با جهاد نصر استان سمنان اقدام به جمع آوری ماشین آلات راه‌سازی خود از محل اجرای پروژه و انتقال آن به پروژه دیگری کرده که در فضای مجازی این اقدام به حساب جهاد نصر و پیمانکار و مجری اصلی پروژه  جاده  خلخال به منجیل گذاشته شده است.
وی اظهار کرد: با ترک محل پروژه از سوی پیمانکار دست دوم طرف قراردارد با جهاد نصر سمنان،  این شرکت قصد دارد با افزایش ماشین‌آلات راه سازی و سرعت در کار،  کاهش دستگاه های خارج  شده از این طرح را بزودی جبران کند.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:کاهش ماشین آلات راه سازی در طول مسیر اجرای پروژه راه خلخال به منجیل صحت دارد اما تعطیلی کامل پروژه تایید نمی‌شود و هم‌اکنون پیمانکار با چندین دستگاه ادوات راه‌سازی مشغول اجرای  پروژه است.
وی گفت: هدف از اجرای این پروژه مهم عاری بودن این مسیر از هرگونه گردنه برف‌گیر، کاهش فاصله شهرستان خلخال به مرکز کشور و استان‌های شمالی، افزایش ظرفیت‌های شهرستان به لحاظ مسائل اقتصادی، جذب سرمایه‌گذار و اهداف گردشگری است
یوسف زاده اظهار کرد: استاندار اردبیل و مدیر کل راه و شهرسازی امروز (دوشنبه ۱۷ شهریور) در وزارت راه و شهرسازی حضور خواهند داشت تا نسبت به تخصیص بخشی از اعتبارات این پروژه با مسوولان  این وزارتخانه مذاکره کنند.
در سفر اخیر استاندار و امام جمعه اردبیل و بازدید از این پروژه، از افزایش اعتبارات سال جاری این پروژه به ۷۰۰ میلیارد ریال  و تلاش برای تسریع در عملیات اجرایی این راه خبر داده بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up