• شناسه خبر : 35877
  • تاریخ انتشار : 19 شهریور 1399 - 07:50

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: تصادف خونین در جاده اردبیل- گرمی جان ۴ نفر از اعضای خانواده را گرفت.

تصادف

دکتر مجید محمد غریبانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حادثه رانندگی که بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان با پراید در جاده گرمی – اردبیل بوقوع پیوست، در جریان آن چهار نفر کشته و ۲ نفر مصدوم شدند.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات این سانحه رانندگی افزود: چهار عضو یک خانواده عصرامروز بر اثر تصادف رانندگی در جاده گرمی _ اردبیل در نزدیکی شهر رضی از توابع شهرستان مشگین شهر جان باختند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با اشاره به اینکه فورا بعد از گزارش تصادف به اورژانس ۱۱۵ اردبیل آمبولانس به صحنه اعزام شد، تصریح کرد: ۲ سرنشین خودروی نیسان نیز مصدوم شده بودندتوسط امدادگران به بیمارستان منتقل شدند.

غریبانی افزود: از مردم عزیز درخواست داریم، در هنگام بروز حادثه، سریعا با اورژانس ۱۱۵ و ۱۱۰ تماس بگیرند و لازم است در صورت بروز تصادف پیش از هر کاری خونسردی خود را حفظ کرده و از ازدحام در محل حادثه بپرهیزند و در صورتی که مصدوم بیهوش باشد و خطر آتش سوزی خودرو وجود ندارد، بیمار را به هیچ وجه جابجا نکنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up