• شناسه خبر : 35879
  • تاریخ انتشار : 19 شهریور 1399 - 07:00

امروز طی آیینی از طریق ارتباط ویدئویی و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ۱۰ طرح تعاونی استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

 

افتتاح- بهره برداری
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در آیین افتتاح اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال توسط فعالان بخش تعاون استان اردبیل سرمایه‌گذاری شده است که با بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال ۳۷۷ نفر در بخش تعاون استان فراهم شده است.

رحیمی تصریح کرد: اشتغالزایی ۱۵۰ نفر، استفاده از فناوری نوین تولید پوشاک و به کارگیری نیروهای بومی را از جمله مزیت‌های این طرح تعاونی بهره‌برداری شده است که بهره‌برداری از فاز اول واحد تولیدی پوشاک عرفان ارشق مشگین‌شهر را می‌توان از مهمترین و شاخصترین طرح تعاونی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون یک هزار و ۸۵۰ تعاونی در استان اردبیل فعال است، افزود: ۶۲۲ مورد از تعاونی های فعال استان اردبیل در بخش کشاورزی، ۵۰۴ مورد در بخش خدمات، ۲۵۴ شرکت در بخش صنعت، ۱۱۰ مورد در بخش مسکن، ۹۵ شرکت در تولید فرش و ۸۰ تعاونی نیز در بخش‌های تولیدی و توزیعی فعال هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل میزان سرمایه ثبت شده تعاونی‌های استان اردبیل بیش از سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای اجرای مهمترین و شاخصترین طرح تعاونی تولیدی پوشاک مشگین‌شهر از محل اعتبارات و تسهیلات اشغال روستایی و عشایری مبلغ ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذار تعاونی پرداخت شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up