• شناسه خبر : 35920
  • تاریخ انتشار : 20 شهریور 1399 - 12:05

مدیر کل استاندارد استان اردبیل از دریافت گواهی تأیید صلاحیت استاندارد ۲ مرکز آموزشی در استان اردبیل خبر داد.

 

هاشم علایی، مدیر کل استاندارد استان اردبیل در جلسه کمیته تائید صلاحیت استان با اعلام این خبر و ضمن ابراز خرسندی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در امر آموزش گفت: در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و برون سپاری بخشی از فعالیت‌های دولت، دو شرکت بهین انطباق کیفیت آرتا و شمس مفید آرتا به عنوان همکار آموزشی تایید صلاحیت شده اداره کل استاندارد استان اردبیل در سطح استان آغاز به کار کرده اند.

او افزود: با شروع به کار این دو شرکت تعداد ۶ همکار آموزشی در رابطه با آموزش مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی و سایر کارشناسان ذیربط در دامنه‌های فعالیت مزبور موفق به اخذ گواهی تائید صلاحیت در استان اردبیل شده اند.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: حضور بخش خصوصی موجب ارتقای اثربخشی آموزش‌ها براساس استاندارد‌های آموزشی و در نتیجه باعث ایجاد اشتغال دانش آموختگان استان اردبیل در بخش آموزش شده است.

علایی بیان کرد: شرکت بهین انطباق کیفیت آرتا در زمینه آموزش دوره‌های مربوطه به تدوین مدیریت کیفیت، برق و الکترونیک و مهندسی ساختمان و مصالح و فرآورده‌های ساختمانی و شرکت شمس مفید آرتا در زمینه تدوین استاندارد، مدیریت کیفیت، برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات، مکانیک، انرژی، فن آوری نانو، ورزش و تجهیزات ورزشی و صنایع شیمیایی تائید صلاحیت شدند.

او در پایان گفت: اداره کل استاندارد آمادگی خود را برای حمایت و هدایت بخش خصوصی استان در بحث ایجاد مراکز آموزشی و یا احداث آزمایشگاه‌های همکار در استان اعلام می‌کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up