• شناسه خبر : 36147
  • تاریخ انتشار : 23 شهریور 1399 - 04:04

فرماندار اردبیل گفت: کشتار‌های غیر مجاز در اردبیل جمع آوری و به سمت کشتارگاه صنعتی اردبیل هدایت و فروش گوشت به صورت بسته بندی انجام می‌شود.

کشتارگاه
مسعود امامی یگانه از جمع آوری کشتار‌های غیر مجاز در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: باید کشتار دام در اردبیل به سمت کشتارگاه صنعتی اردبیل هدایت شود تا گوشت سالم و با کیفیت به دست مردم برسد.
وی افزود: نیاز است فروش گوشت به صورت بسته بندی در اردبیل انجام شود تا مردم بدون دغدغه گوشت مناسب و مورد نیاز را با اطمینان انتخاب و خریداری کنند و لازم است این طرح در اردبیل اجرایی شود.
فرماندار اردبیل گفت: کشتارگاه صنعتی اردبیل که یکی ازکشتارگا‌های بزرگ و مهم درکشور است متاسفانه در حال حاضر با ۱۰ درصد ظرفیت کار می‌کند که مقرر گردید مشکلات این کشتارگاه بررسی و راهکار‌های لازم ارایه شود.
امامی یگانه ارج نهادن به سلامت مردم و اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین گوشت مناسب و با کیفیت برای مردم را اولویت اساسی عنوان کرد و افزود: در این زمینه نظارت‌ها و بازرسی‌ها تشدید می‌شود.
وی گفت: از مردم نیز انتظار داریم گوشت را از مراکز مجاز و به صورت بسته بندی بخرند و در این زمینه حمایت از قصابان با محوریت اتحادیه مربوط مدنظر خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up