• شناسه خبر : 36394
  • تاریخ انتشار : 26 شهریور 1399 - 02:42

شهردار اردبیل گفت: با تلاش مجدانه پیمانکار و متولیان اجرایی این پروژه و تخصیص اعتبارات مناسب و کافی به آن تا پایان سال شاهد افتتاح و بهره‌برداری پل قدس اردبیل خواهیم بود.

حمید لطف اللهیان

حمید لطف‌اللهیان اظهار داشت: با تلاش مجدانه پیمانکار و متولیان اجرایی این پروژه و تخصیص اعتبارات مناسب و کافی به آن تا پایان سال شاهد افتتاح و بهره‌برداری پل قدس اردبیل خواهیم بود.

وی با اشاره به این که اهمیت به اجرای عملیات در فازهای مختلف پروژه پل قدس اولویت اساسی است بیان کرد: درصدد هستیم در راستای عمل به وعده‌ها بازدید مستمر از پروژه تا زمان اتمام را داشته باشیم و این پروژه را که یکی از مطالبات مهم مردم است در اسرع وقت به پایان برسانیم.

شهردار اردبیل ادامه داد: اهمیت به زمان‌بندی و اولویت‌بندی بر حسب فازهای مختلف در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه امیدواریم با تلاش‌های بی‌شائبه در این راستا بتوانیم این پروژه را در اسرع وقت به اتمام برسانیم و مردم در این زمینه بیشتر از این به خاطر ترافیک ایجاد شده دچار رنج نشوند.

وی بیان کرد: در راستای اتمام این پروژه تسهیلات و اختصاص منابع دولتی بسیار مؤثر بوده و در امر تأمین مصالح ساختمانی، بتن‌ریزی آرماتوربندی و سازه‌های قالب اقدامات لازم انجام یافته و ۱۰۰۰ متر مکعب عملیات بتن‌ریزی در روزهای آینده انجام خواهد یافت.

شهردار اردبیل گفت: بقیه مصالح مورد نیاز نیز در حال ارسال است که خوشبختانه کمبودی در این زمینه باقی نمانده و تعلل در سال‌های گذشته با تأمین اعتبارات و مصالح جبران شده که در تلاش هستیم وضعیت موجود را به شرایط مناسب برسانیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up