• شناسه خبر : 36520
  • تاریخ انتشار : 28 شهریور 1399 - 01:43

مدیرکل صدا وسیمای مرکز اردبیل گفت: حرکت بر محور ارزشهای دفاع مقدس بهترین راه برای ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی است.

رادیو صدا وسیما

 

علی ملااحمدی در نشست مشترک با فرماندهان و مسئولان سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اظهار داشت: حرکت بر محور ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و مقاومت بهترین راه برای ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.

وی جبهه‌ی مقاومت را در ایثار و فداکاری تعریف کرد و افزود: همزمان با هشت استان دیگر کشور، روز دوم مهرماه، گام نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل در هزار و ۳۵۰ متر مربع زیربنا با سخنرانی ویدیو کنفرانسی ریاست مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌شود.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز اردبیل بر آمادگی بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز اردبیل برای پوشش شایسته برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: نگاه‌ها و رویکردها به برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید همگانی باشد و از تمام ظرفیت برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل استفاده شود.

ملااحمدی بیان کرد: هفته دفاع مقدس برای همگان بسیار حائز اهمیت است و باید فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های شهدای والامقام و ایثارگران به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان انتقال یابد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up