• شناسه خبر : 36928
  • تاریخ انتشار : 07 مهر 1399 - 12:45

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل گفت: هرگونه حکم قلع و قمع دستگاه شهربازی شورابیل غیرقانونی است و باعث آزرده‌خاطری سرمایه‌گذار می‌شود.

رحیم آقازاده

رحیم آقازاده در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: از شروع کرونا فعالیت شهربازی شورابیل به حالت تعطیلی درآمده و سرمایه‌گذار نتوانسته درآمدی را از دستگاه‌ها و تجهیزات شهربازی کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: باید از سرمایه‌گذاران در این حوزه حمایت شود و در یک فرجه زمانی بتواند سرمایه‌گذار نسبت به درآمدزایی از محل اجاره شهربازی اقدام کرده و در این زمینه به تعهدات خود عمل کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل افزود: در این شرایط کرونا که وضعیت درآمدی و اقتصادی اصلا مناسب نیست ما حق نداریم تا با عناوینی چون قلع و قمع سرمایه‌گذار آزرده‌خاطری آنها را فراهم کنیم بلکه بهتر است تا پایان سال و حتی در نیمه اول سال آینده با چنین سرمایه‌گذارانی مدارا کرده و در این شرایط فرصت کار و کسب درآمد را به آنها بدهیم.

آقازاده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران را گرامی داشت و تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس ملت ما به گنجینه‌های عظیم معرفتی به ویژه خوداتکایی در حوزه‌های مختلف دست یافت که امروز ثمره آن را می‌بینیم.

وی به مجاهدت رزمندگان‌ بی‌ادعا در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این حرکت الگوئی برای نسل امروز است تا در سنگر دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی بی‌ادعا و با قدرت و توان مضاعف حضور یابند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل با اشاره به حمایت شورا و شهرداری از قهرمانان در عرصه‌های مختلف افزود: موفقیت سیدامیر سیدشنوا در کنکور سراسری بخشی از ظرفیت و توان علمی فرزندان برومند این استان است که می‌تواند در همه زمینه‌ها به پرآوازگی این خطه منجر شود.

آقازاده بیان کرد: تجلیل و تقدیر از چنین شخصیت‌های علمی می‌تواند به تقویت جبهه علم و پیشرفت کمک کند چرا که در سایه علم عزت و سربلندی به دست آمده و ما می‌توانیم در همه عرصه‌ها شایسته و موفق عمل کنیم.

خبرنگار: شهرام جباری



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up