• شناسه خبر : 39658
  • تاریخ انتشار : 12 آبان 1399 - 01:38

شهرام حبیب‌زاده ۱۲آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته ۷۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری…

بیمار کرونا

شهرام حبیب‌زاده ۱۲آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته ۷۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و ۶ نفر دیگر جان خود را از دست داده است، خاطرنشان کرد: از ۶۶ بیمار بستری شده جدید، ۴۹ نفر از اردبیل، ۹ نفر از مشگین‌شهر، ۸ نفر از پارس‌آباد، ۲نفر از گرمی، ۲ نفر از خلخال و یک نفر از بیله‌سوار هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به اینکه همچنین ۶۲ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۳۸۳ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۶۴ بیمار در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

حبیب‌زاده ادامه داد: هم‌اکنون وضعیت شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر همچنان قرمز بوده و شهرستان پارس‌آباد در وضعیت هشدار قرار دارد و سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز در وضعیت زرد هستند.

وی افزود: با توجه به افزایش شمار بستری‌ها طی روزهای اخیر، از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده‌ از ماسک را جدی گرفته و در اولویت خود قرار دهند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up