• شناسه خبر : 39943
  • تاریخ انتشار : 15 آبان 1399 - 11:11

شهردار شهرستان پارس آباد از توزیع ۳۰۰۰ ماسک رایگان بین رانندگان تاکسی در پارس آبادمغان خبرداد و گفت: سوار کردن مسافر بدون ماسک در پارس آباد ممنوع شد.

 

تاکسی

 

شهردار پارس آباد با بیان اینکه برخورد سختگیرانه‌تری از سوی سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری در ناوگان حمل و نقل عمومی پارس آباد صورت می‌گیرد، گفت: بر حسب تصمیمات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، استفاده از ماسک هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل درون شهری در پارس آبادمغان اجباری است.

به گفته علی منفرد، توزیع ماسک رایگان پنجمین مرحله هست که توسط سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری، بین رانندگان تاکسی در پارس آباد انجام می‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری پارس آباد نیز گفت: گشت‌های میدانی و مشترکی توسط مدیریت حمل و نقل، پلیس راهور و اماکن عمومی انتظامی در پارس آبادمغان راه‌اندازی شده است که هر یک از این گشت‌ها بر سازمان تاکسیرانی نظارت و کنترل دارند.

فرهاد عین اللهی افزود: براساس ابلاغ ستاد کرونا رانندگان حمل و نقل عمومی به‌صورت قانونی ملزم هستند که مسافر بدون ماسک سوار نکنند و پلیس نیز بر اساس اجرای دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا موظف شده در صورت ارائه خدمات به مسافران بدون ماسک، رانندگان را جریمه کند.

وی تصریح کرد: در رابطه با نحوه جریمه و مبلغ آن، سازمان مدیریت تاکسیرانی و پلیس راهور در این زمینه وارد عمل شده و راننده تاکسی که رعایت نکند و ماسک نزند، ۱۰۰ هزار تومان جریمه گردیده و اگر مسافر بدون ماسک را سوار کند برای هر نفر نیز ۲۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up