• شناسه خبر : 40165
  • تاریخ انتشار : 18 آبان 1399 - 12:59

دبیر نهاد پیشرفت شهرستان گرمی از تعهد ساخت ۱۰ باب مدرسه توسط بنیاد مستضعفان با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان دراین شهرستان خبر داد.

دانش آموز مدرسه

 

علی قیطانی در نشست با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان درمحل این اداره کل اظهار کرد: این فعالیت عمرانی در حوزه آموزشی براساس تفاهم نامه سال گذشته وهمچنین سالجاری بنیاد مستضعفان با اداره کل نوسازی مدارس استان درحال انجام است تا بخش مهمی از مشکلات دانش آموزان منطقه درحوزه تامین فضاهای فیزیکی مرتفع گردد.

وی گفت: برای ساخت این تعداد از مدارس، بنیاد مستضعفان مبلغ ۶ میلیارد و۷۴۰ میلیون تومان هزینه می کند.

وی افزود؛ یک مدرسه سه کلاسه در روستای هدیلو، یک مدرسه سه کلاسه در روستای آنگوتلار و یک مدرسه سه کلاسه هم در روستای آرانچی از جمله تعهدات بنیاد بود که به خوبی این تعهد در حال انجام است تا درماههای آینده به بهره برداری برسد و دراختیار آموزش وپرورش قرارگیرد.

قیطانی در ادامه از شروع عملیات اجرایی ساخت فضاهای آموزشی در ۸ روستای شهرستان در بخشهای مرکزی، موران و انگوت نیز با مشارکت اداره کل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس استان خبر داد و اظهار داشت : این تعداد مدرسه بزودی با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار وارد فازعملیاتی خواهد شد.

مدیرکل اداره نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان هم دراین جلسه، با بیان اینکه شهرستان گرمی یکی از مناطق نیازمند فضاهای آموزشی درسطح استان است،ضمن قدردانی از فعالیتهای نهاد پیشرفت شهرستان گرمی و در راس آن بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی درحوزه تامین فضای آموزشی منطقه اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری ازاین تعداد کلاس درس درآینده ای نزدیک، جهت بهره برداری نهایی، در اختیار دانش آموزان این منطقه قرارگیرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up