• شناسه خبر : 40412
  • تاریخ انتشار : 20 آبان 1399 - 09:28

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: قطعات مورد نیاز شرکت کامیون‌سازی تامین می‌شود.

راننده کامیون

جلسه بررسی رفع مسایل و مشکلات شرکت حدید مبتکران بعدازظهر امروز در شرکت ایدرو با حضور صالحی معاون وزیرو رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مهندس بهنام‌جو استاندار اردبیل، الله‌ویردی سرمایه‌گذار شرکت حدید مبتکران تولیدکننده انواع کامیون، رامین صادقی رئیس صنعت، معدن وتجارت استان و عظیم‌زاده مشاور عالی استاندار تشکیل شد.

قطعات مورد نیاز شرکت کامیون سازی حدید مبتکران تامین می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه تولید کامیون در شرکت حدید مبتکران در مرحله نهایی صدور مجوز برای تجاری‌سازی قرار دارد این جلسه با هدف رفع مسایل و مشکلات شرکت حدید مبتکران و در زمینه زنجیره‌ی تامین قطعات، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید شرکت ایدرو جلساتی با قطعه‌سازان داخلی که مرتبط با شرکت حدید مبتکران می‌باشند بصورت مجزا با این شرکت برگزار کرده و قطعاتی که مورد نیاز شرکت هست تولید و در اختیار این شرکت قرار گیرد.

صادقی تصریح کرد: با تاکید استاندار ضمن رفع موانع و مشکلات شرکت حدید مبتکران طی جلساتی که برگزار خواهد شد انشاالله تا یک ماه آینده، شرکت روند عملیاتی خواهد داشت.

تزریق ۲ هزار کامیون از کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر به راهداری کشور

استاندار اردبیل نیز در این جلسه از تزریق ۲ هزار کامیون توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر خبر داد و گفت: این اقدام کمک به فروش کامیون‌های ساخت استان بوده و در آینده نزدیک تفاهم‌نامه آن منعقد می‌شود.

بهنام‌جو به بیان اینکه این واحد تولیدی نقش موثری در جهش تولید در استان خواهد داشت، گفت: برای تولید این کامیون‌ها تسهیلات مورد نیاز از سوی سازمان راهداری با نرخ سود چهار درصد اختصاص می‌یابد.

وی افزود: کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر از جمله واحدهای تولیدی بزرگ در سطح استان بوده که زمینه برای توسعه اشتغال را در منطقه فراهم می‌آورد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up