• شناسه خبر : 40416
  • تاریخ انتشار : 20 آبان 1399 - 10:21

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل از پیگیری طرح‌های سرمایه‌گذاری شستا در اردبیل خبر داد.

قاسم رحیمی

قاسم رحیمی در جمع خبرنگاران در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل اظهار داشت: در نشست مشترک با مدیرعامل شستا مصوبات طرح‌های سرمایه‌گذاری در اردبیل پیگیری شد.

وی در رابطه با طرح سرمایه‌گذاری ظروف دارویی افزود: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی متعهد شد تا یک هفته آینده مطالعات امکان‌سنجی نهایی (fs) مصوب هیات مدیره را آماده و در اختیار استان قرار دهد تا ظرف یک هفته مکان‌یابی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم توسط استان انجام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل با اشاره به چهار طرح سرمایه‌گذاری گاوداری صنعتی اظهار کرد: مطالعات امکان‌سنجی نهایی (fs) مصوب هئیت مدیره ظرف مدت یک هفته از طرف شستا ارائه شده و از ۱۰ روز دیگر عملیات اجرایی طرح‌ها آغاز شود.

رحیمی به تامین قیر شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری اردبیل زمین‌های پیشنهادی خود برای سرمایه گذاری را سریعا به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی معرفی کنند تا موضوع تهاتر با قیر مورد نیاز آنها عملیاتی شود.

وی افزود: مطالعات امکان سنجی طرح سرمایه‌گذاری سردخانه مشگین شهر نهایی شد و طی هفته آتی وارد فاز عملیاتی می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل بیان کرد: همچنین در مورد سرمایه گذاری در پهنه‌های معدنی، مقرر شد هلدینگ مربوطه اقدامات اولیه خود را در اسرع وقت نهایی کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up