• شناسه خبر : 41209
  • تاریخ انتشار : 29 آبان 1399 - 01:13

علیرضا غریبی می گوید: تمام مسئولیت واگذاری و اجاره املاک را بر عهده شهرداری گذاشته و معاونت حقوقی باید به شکل درست نسبت به انعقاد قرارداد و اجاره بها به نرخ واقعی اقدام کند.

علیرضا غریبی

به گزارش شهرخوان، عضو شورای شهر اردبیل گفت: انتظار می‌رود شهرداری اردبیل آماری متقن از املاک و مستقلات ارائه کرده و زمینه تصمیم‌گیری درست و منطقی را برای اعضای شورای شهر فراهم کند.

علیرضا غریبی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما در کمیسیون به دلیل نبود آمار درست از املاک و مستقلات شهرداری نتوانستیم در مورد مزایده عمومی فروش اموال تصمیم‌گیری کنیم که در این زمینه با اولویت بازگشایی معابر و مسیرهای مختلف شهر، این کار می‌تواند منبع درآمد خوبی برای شهرداری باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در بودجه سالانه از محل فروش املاک منابعی برای شهرداری تعریف شده که خود زمینه‌ساز خرید اراضی و ذخایر شهری محسوب می‌شود.

عضو شورای شهر اردبیل به موضوع خرید و فروش دکه‌های مطبوعاتی اشاره کرد و گفت: باید معاونت حقوقی شهرداری در این زمینه پیگیری قانونی را انجام داده و معامله‌ای را که باطل بوده، اجازه انجام و تداوم آن را ندهد.

غریبی تصریح کرد: ما نباید از دکه‌های روزنامه‌ فروشی و فعالیت آنها غافل باشیم چرا که شهرداری مبلغ ناچیزی از بابت اجاره بها تا ۶۰۰ هزار تومان از هر دکه ماهانه دریافت می‌کند در حالی که میلیاردی در خارج از این مجموعه خرید و فروش آن رونق دارد.

وی در ادامه افزود: ما تمام مسئولیت و مأموریت ساماندهی این حوزه را بر عهده شهرداری گذاشته و معاونت حقوقی باید به شکل درست نسبت به انعقاد قرارداد و اجاره بها به نرخ واقعی اقدام کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up