• شناسه خبر : 41211
  • تاریخ انتشار : 29 آبان 1399 - 01:12

به گفته یعقوب عزیزازده سرمایه‌گذار بعد از گذشت ۳ سال در زمین ۴٫۵ هکتاری نتوانسته است چیزی احداث کند.

یعقوب عزیززاده

به گزارش شهرخوان، رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل گفت: سهل‌انگاری سرمایه‌گذار پروژه کمپ اقامتی شورابیل در سه سال اخیر زمینه ابطال این قرارداد را فراهم کرده است.

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل گفت: از سال ۹۶ و با مصوبه شورای شهر کمپ اقامتی شورابیل به عنوان پروژه مشارکتی به سرمایه‌گذار واگذار شده اما سرمایه‌گذار نتوانسته در این مدت کار خاصی را در این حوزه انجام دهد.

یعقوب عزیززاده سهم شهرداری را در اجرای این پروژه ۳۵ درصد و سهم سرمایه‌گذار را ۶۵ درصد اعلام کرد و افزود: به رغم تاکید مکرر شهرداری سرمایه‌گذار در ۴٫۵ هکتار زمین تعیین شده، نتوانسته هیچ احداثی را داشته باشد و شورای عالی سرمایه‌گذاری تصمیم گرفت تا با ابطال قرارداد سرمایه‌گذار با انتشار آگهی نسبت به انتخاب سرمایه‌گذار جدید اقدام کند.

وی ضرورت بازگشایی در مسیرهای مختلف را با تملک و خرید اراضی یادآور شد و خاطر نشان کرد:‌ امیدواریم این کار در اولویت اقدامات و برنامه‌های شهرداری اردبیل قرار گیرد.

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل اضافه کرد: ما باید رفتار عادلانه و به دور از تبعیض را در بهره‌مندی کارکنان شهرداری از تخفیف صدور پروانه در نظر بگیریم و سال به سال در تعرفه نرخ مشخص در این اعلام و ابلاغ شود.

عزیززاده به روند خرید و فروش غیرقانونی دکه مطبوعاتی میدان شریعتی و شکایت رخداده علیه شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: دادگاه بدوی و تجدید نظر پرونده را به نفع شهرداری مخدومه کرده چرا که اجاره‌نشین دکه مطبوعاتی شریعتی حق فروش اموال غیر را نداشته است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با بررسی دقیق و همه‌جانبه این موضوع در کمیسیون مشکلات احتمالی رفع و زمینه تصمیم‌گیری درست در این باب فراهم آید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up