• شناسه خبر : 41231
  • تاریخ انتشار : 29 آبان 1399 - 01:41

کلیم‌الله وثوقـی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه جابجایی کالا در استان در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش…

صادرات و واردات کالا

کلیم‌الله وثوقـی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه جابجایی کالا در استان در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است، گفت: در این مدت همچنین ۱۸۲ هزار و ۳۲۵ برگ بارنامه صادر شده است.

او محصولات کشاورزی، انواع سیمان، آب معدنی، انواع چوب، مواد غذایی و سوخت را از جمله عمده کالاهای جابجا شده در استان در این مدت ذکر کرد و افزود: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

او بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و دستورالعمل های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در حال اجرا است.

وثوقی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هفت هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان افزود: ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

او حمایت از فعالان بخش حمل و نقل کالا و مسافر را از دیگر اولویت‌های راهداری دانست و ادامه داد: تاکنون بیش از ۷۷ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان استان توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up