• شناسه خبر : 41264
  • تاریخ انتشار : 29 آبان 1399 - 06:52

معاون تربیت وآموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ولایتمداری، عطوفت و بصیرت و اقتدار از ویژگی‌های پلیس ایرانی است.

رژه نظامی سرباز

 

سردار حبیب الله جان نثاری با حضور در آئین تحلیف و جشن پایان دوره فراگیران مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر اظهار داشت: ولایتمداری، عطوفت و بصیرت و اقتدار از ویژگی‌های پلیس ایرانی است.

وی با تقدیر از نظم و انضباط حاک در مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر گفت: سربازان وظیفه را چون فرزندان خود عزیز می‌دانیم و بر حفظ سلامت جسم و روح آنها دغدغه و تاکید داریم.

معاون تربیت وآموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه از شیوع ویروس کرونا مدت زمان آموزش یگان‌های انتظامی به یک ماه تغییر یافته افزود: اگرچه زمان را کوتاه کرده‌ایم با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی اما بهترین عملکرد و پیشترین راندمان را در آموزش شاهد بودیم و این ثابت کرد در کوتاه ترین زمان می‌توان برای عرصه خدمت حاضر شد.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه هیچ موردی از ابتلاء به کرونا در پادگان‌ها و سربازخانه‌ها نداشتیم، گفت: برای حفظ سلامت سربازان در این شرایط نه تنها غفلتی صورت نمی‌گیرد بلکه از همه ظرفیت‌ها بهره گرفته ایم.

وی با بیان اینکه اداره مهارت آموزی در معاونت آموزش و دایره مهارت آموزی در کلیه رده‌های ناجا تشکیل شده است، افزود: در سال ۹۹ تعداد ۱۱۱۵ کارگاه، با ۱۵۲۳ استادکار به ثبت رسیده است و تا کنون ۲۲۹۱ نفر در آزمون ادواری گواهینامه دریافت کرده‌اند.

در پایان یگان های مستقر در پادگان توان و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up