• شناسه خبر : 42024
  • تاریخ انتشار : 08 آذر 1399 - 02:08

سرهنگ علی قهرمان طالع، رئیس پلیس فتا استان اردبیل در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه نماینده حقوقی یکی از شرکت‌های گردشگری مبنی…

شبکه ارتباطات سایبری

سرهنگ علی قهرمان طالع، رئیس پلیس فتا استان اردبیل در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه نماینده حقوقی یکی از شرکت‌های گردشگری مبنی براینکه شخص یا اشخاصی اقدام به از دسترس خارج کردن سایت این شرکت کرده اند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: با اخذ اظهارات و مستندات دیجیتالی متهم در مخفیگاهش مورد شناسایی قرار گرفت و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ قهرمان طالع یادآور شد: متأسفانه اهمیت ندادن به مقوله امنیت سایبری توسط شرکت‌های دولتی و خصوصی و عدم ایجاد گروه‌های تخصصی امنیت سایبری جهت در امان نگه‌داشتن سرورها باعث حملات و نفوذها مجرمان سایبری به سایت های داخلی می شود که در صورت ادامه این روند ممکن است با چالش‌های به‌مراتب بزرگ‌تری مواجه شویم.

این مقام انتظامی  گفت: هم‌وطنان می‌توانند جهت دریافت هرگونه مشاوره، گزارش هرگونه اخبار سایبری و موارد مشکوک، از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  اقدام نمایند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up