• شناسه خبر : 42147
  • تاریخ انتشار : 09 آذر 1399 - 08:53

شهردار آلنی گفت: طرح گسترش جاده النی تا پل اتوبان عملیاتی می شود.

علی قلی پور

علی قلی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: اتوبان اردبیل به مشکین شهر از جاده بیجق-آلنی قرار بود عبور کند که متاسفانه به دلایلی مخالفت و این طرح مسکوت و عملی نشد، اما اکنون با پیگیری اعضای محترم شورای شهر آلنی، طرح گسترش جاده النی تا پل اتوبان با قول و نظر نماینده محترم شهرستان مشگین شهر عملی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش قدم شدن صاحبان املاک در مسیر جاده، در سرعت بخشیدن به طرح موثر هست، افزود: تقاضا می شود صاحبان املاک در مسیر جاده با مراجعه به شورای اسلامی و اعلام آمادگی، مسئولین را در این طرح بزرگ یاری نمایند.

شهردار آلنی با بیان اینکه مقدار تعریض از وسط جاده به هر طرف ۱۲/۵ خواهد بود، گفت: این طرح زمینه ساز افق روشن برای اهالی، گشایش اقتصادی و خروج شهر آلنی از بن بست خواهد شد.

قلی پور تصریح کرد: تا کنون این طرح با استقبال جمع کثیری از شهروندان مواجه شده و برای عقب نشینی اعلام آمادگی نموده اند که امیدواریم باقی صاحبان املاک نیز آمادگی خود را جهت پیشرفت شهر اعلام نمایند.

وی همچنین افزود: در آینده نزدیک ،طی جلسه‌ای با حضور نماینده محترم مشگین شهر، نمایندگان راه شهرستان و استان و دیگر نهادهای ذیربط برگزار و در صورت مهیا بودن زمینه، بودجه ای از محل اعتبارات استانی برای همین منظور در نظر گرفته می شود.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up