• شناسه خبر : 42295
  • تاریخ انتشار : 11 آذر 1399 - 03:06

مسعود امامی‌یگانه فرماندار اردبیل با اشاره به اجرای طرح غربالگری در اردبیل اظهار داشت: تاکنون اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح شهر با غربالگری یک…

مسعود امامی یگانه

مسعود امامی‌یگانه فرماندار اردبیل با اشاره به اجرای طرح غربالگری در اردبیل اظهار داشت: تاکنون اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح شهر با غربالگری یک هزار و ۷۲۴ نفر مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا انجام یافته و اقدامات لازم در راستای انتقال به نقاهتگاه، قرنطینه خانگی و موارد مربوطه محقق شده است.

وی با اشاره به این که تاکنون غربالگری ۴۱ درصد از افراد این شهرستان انجام یافته است گفت: با اجرای طرح محدودیت کرونایی در اردبیل نیز ۸۴ واحد صنفی متخلف پلمب و ۷۴ مورد نیز به دستگاه قضائی معرفی شده است که انتظار می‌رود در این زمینه همکاری‌های لازم مبنای کار باشد.

امامی‌یگانه ادامه داد: در این زمینه همکاری‌های خوبی در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در حال رخ دادن است که انتظار می‌رود با همکار‌ی‌های انجام یافته زنجیره انتقال این ویروس هر چه سریع‌تر قطع و شاهد بهبود وضعیت کنونی شهرمان باشیم.

فرماندار اردبیل بیان کرد: برخورد با برگزاری مراسم ترحیم با هدف جلوگیری از هر گونه ازدحام توسط شهرداری اردبیل در دستور کار است و چراغ‌های تزئینی شهر نیز از ساعت ۲۱ به بعد خاموش می‌شود چرا که به دنبال تحقق نظارت‌های جدی در اجرای این طرح هستیم.

وی افزود: تاکنون اعمال قانون برای سه هزار و ۵۵۱ راننده متخلف پلاک بومی انجام یافته و ۵۶ مورد غیربومی نیز در سطح شهر تردد داشتند که به همین منظور برخوردهای لازم در این زمینه انجام یافته است و به علاوه برای فرهنگ‌سازی‌های لازم و جلوگیری از شیوع ویروس در روستاها نیز تمهیداتی به عمل آمده و اکیپ‌های نظارتی در روستاهای اردبیل مستقر شده‌اند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up