• شناسه خبر : 42332
  • تاریخ انتشار : 11 آذر 1399 - 06:27

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: با مدیران دستگاه‌های اجرایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، بدون اغماض برخورد می‌شود.

پیشخوان بانک

 

یعثوب نژاد محمد در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: با مدیران دستگاه‌های اجرایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، بدون اغماض برخورد می‌شود.

وی در خصوص نحوه فعالیت بانک‌ها در شرایط کرونایی افزود: بر اساس تصمیمات این ستاد ساعت کار بانک‌های استان اردبیل از اول آذرماه ۹۹ برای مشتریان و مراجعین محترم از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ ، پنجشنبه ها نیز ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه بانک‌ها موظف هستند تا آخرین فرد مراجعه کننده را پذیرش کنند، تصریح کرد: در این راستا تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات‌های غیرضروری امکان پذیر نخواهد بود و باتوجه آلودگی اسکناس، پرداخت وجه نقدی امکان پذیر نبوده و دریافت پول نقد نیز مدیریت شده و در صورت ضرورت اخذ خواهد شد.

نژادمحمد بیان کرد: در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، از عموم مردم خواهشمندیم در صورت امکان از مراجعه غیرضروری به بانک‌ها خودداری نموده و به موارد ذیل توجه فرمایند.

وی همچنین تصریح کرد: ساعت فعالیت ادارات در شهرهای قرمز استان در هفته جاری دراختیار مدیران دستگاه های اجرایی و با هماهنگی استانداری است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up