• شناسه خبر : 42517
  • تاریخ انتشار : 13 آذر 1399 - 02:07

 مشکلات مربوط به ریزش مو معمولا در سنین ۳۰ سالگی به بعد خود را آشکار کرده و با سرعت بیشتری پیشروی می کند.

طاسی مو

در گذشته اگر به کچلی یا همان طاسی دچار می شدید امکان نداشت بتوانید وضعیت خود را بهبود بخشیدو بایدستی یا تا آخر عمر به دنبال استفاده از روش های درمان خانگی برای درآوردن مو می بودید و یا آن که طاسی را با افتخار قبول می کردید، اما هر لحظه دلتان برای زمانی که موهای پر پشتی داشتید تنگ میشد.

با گذر زمان و پیشرفت هرچه بیشتر تکنولوژی روش های نوین و جدیدی برای داشتن ظاهری معمولی و حتی بهتر از قبل برایتان به وجود آمده است که می توانید با توجه به بودجه، شرایط، سن و عوامل دیگر یکی از آن ها را انتخاب کنید. از میان روش هایی که در حال حاضر برای عموم قابل استفاده هستند دو روش ترمیم مو و پروتز مو طرفداران بسیاری دارند که در ادامه هر کدام از آن ها را توضیح خواهیم داد و در مورد هزینه ترمیم مو hrt مطالبی را برای شما بیان می کنیم

پروتز مو چیست؟

 اگر بخواهیم پروتز مو را توضیح دهیم باید بگوییم که پروتز مو روشی مقطعی و تقریبا کوتاه مدت برای درمان کچلی افراد است. در پروتز مو هیچ مویی کاشته نمی شود، بنابراین هیچ مویی هم رشد نمی کند. در اصل در این روش تارهای مو به وسیله ی اتصالات نانویی که بسیار نازک و ظریف نیز می باشند با چسب مخصوص به کف سر بیمار چسبانده می شوند. اگر بخواهیم به زبان ساده تر توضیح دهیم باید بگوییم که پروتز مو در واقع همان کلاه گیس نوین شده است که شرایط بسیار بهتری هم پیدا کرده است.

مزایای پروتز مو

 ۱-طبیعی بودن: پروتز مو بسیار طبیعی است و خط رویشی که دارد هم ظاهری طبیعی تر به آن می دهد؛ تارهای پروتز مو به گونه ای ظریف هستند که شباهت بسیار زیادی به موهای طبیعی خود انسان دارند.

۲-کاهش میزان بیماری: پروتز مو دارای بیس و تور می باشد، که این دو مورد به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که میزان رشد قارچ، باکتری، عدم تبخیر عرق پوست سر و…را تا مقدار قابل توجهی کاهش داده و حتی به صفر رسانده اند.

۳-آپشن های جذاب: ممکن است در حال حاضر از یک رنگ مویی برای پروتز خوشتان بیاید اما پس از گذشت مدتی پشیمان شوید و دلتان بخواهد حالت یا رنگ آن را عوض کنید؛ نگران نباشید زیرا پروتزهای مو نانو تمام این قابلیت ها را که شامل رنگ کردن، فر کردن، اتو و سشوار کشیدن می شود را دارا هستند.

معایب پروتز مو

 تا اینجا چند مورد از مزایای پروتز مو را برایتان شرح دادیم، اما آیا این روش معایبی هم دارد؟

معایب پروتز مو چیزهایی نیست که بخواهد شما را از انجام این کار پشیمان کند، زیرا اگر بخواهیم منصفانه به قضیه نگاه کنیم، این روش معایبی ندارد.

۱-تمدید: تمدید کردن چسب پروتز یکی از مسائلی است که به عنوان عیب این روش شناخته می شود.

۲-مراقب و شستشوی مداوم: پس از دویدن، ورزش کردن و فعالیت های اینچنینی که باعث تعریق سر می شوند بایستی موهایتان را بشویید زیرا چربی و عرق باعث کاهش مقاومت چسب پزوتز می شود.

۳-پوست های چرب بیخیال این روش شوند: اگر موهای چربی دارید بهتر است این روش را کنار بگذارید و بیخیال این روش شوید زیرا چربی پوست سرتان چسب مو را بسیار ضعیف می کند.

13 5

ترمیم مو چیست؟

 زمانی که نام ترمیم مو را می شنوید احتمالا فکر می کنید که قرار است موهای خودتان را به نحوی دست کاری کنید که مثل روز اولش شوند؛ اما این خبرها نیست. ترمیم مو در واقع نوعی روش کاشت مو است که بسیار بهتر و بهینه تر از قبل شده است. روش ترمیم مو اتفاقا بیشتر توسط افرادی استفاده می شود که هیچ مویی برایشان باقی نمانده است و یا ریزش موی بسیار شدیدی دارند.

در روش مایکروپوینت مو از جنس مواد مخصوصی یک شبکه ی مشابه با پوست سر را بر روی پوست اصلی ایجاد می کنند و تارهای مو بر روی این شبکه قرار می گیرند؛ اما در عوض چسب از کراتین های گیاهی برای فیکس شدن و چسباندن موها استفاده می شود.

مزایای ترمیم مو

 ۱-عدم نیاز به بانک مو: بانک مو در واقع ذخیره ی هر فرد است که برای کاشت مو از آن استفاده می کنند. بسیار اتفاق افتاده است که فردی بانک موی نامناسبی داشته و به همین دلیل کاشت انجام نمی شود. در ترمیم مو نیازی به بانک مو نیست، پس نگرانی هم از بابت کیفیت بانک مو وجود ندارد.

۲-مناسب برای سنین مختلف

۳-طول عمر حدود ۲ سال و یا بیشتر

معایب ترمیم مو

 ترمیم مو به دو روش سنتی و روش HRT انجام می شود که در روش مدرن می توان گفت تقریبا عیبی وجود ندارد، اما در روش سنتی معایب بسیاری نهفته شده است که عبارت هستند از: استفاده از ابزارهای خطرناک، تعداد جلسات زیاد برای انجام کار، غیر طبیعی شدن نتیجه ی کار در برخی از مواقع و…

سخن پایانی

 به طور کلی هر دو روش ترمیم مو و پروتز مو موارد و راهکارهای مناسبی هستند اما شما باید با توجه به شرایط خودتان، نتیجه ای که انتظار دارید و همچنین با توجه به قیمت ترمیم مو یکی از این روش ها را انتخاب کنید.

ترمیم موی ایندرا

تلفن : ۰۲۱۸۸۹۲۱۸۷۳  و ۰۹۳۵۲۱۵۶۹۱۶

سایت: indrahair.com

اینستاگرام: indrahair_com



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up