• شناسه خبر : 42651
  • تاریخ انتشار : 15 آذر 1399 - 03:22

سیاوش محمدی با پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل اظهار داشت: پیرو هشدار سطح زرد مورخه ۱۵ آذر ۹۹، تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی…

هواشناسی

سیاوش محمدی با پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل اظهار داشت: پیرو هشدار سطح زرد مورخه ۱۵ آذر ۹۹، تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده تداوم جوی ناپایدار طی چهار روز آینده در استان است.

وی افزود: در طی این مدت آسمان نیمه ابری تا ابری توام با وزش باد خزری، گاهی مه آلود، با تداوم استقرار هوای سرد و یخبندان، بارش برف و باران و در گردنه‌های برف‌گیر استان با احتمال رخداد کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش‌ها در شمال استان به صورت بارش باران خواهد بود که عمدتاً طی امروز و فردا رخ خواهد داد و بارش های بعد از آن عموماً به صورت پراکنده خواهد بود ولی در شهرستان گرمی و نواحی مرکزی و جنوبی استان، بارش بصورت برف بوده که رخداد آن تا اوایل روز سه شنبه انتظار می‌رود در این زمینه توجه به هشدار سطح زرد شماره ۴۷ استان اردبیل توصیه می‌شود.

محمدی ادامه داد: توصیه ما به مردم این است که از تردد و رانندگی جز موارد ضروری خودداری کنند و خودروی خود را به وسایل و تجهیزات کامل مجهز کنند و از صعود به ارتقاعات خودداری کنند.

وی اظهار کرد: همچنین از مردم انتظار داریم نسبت به مدیریت در مصرف حامل‌های انرژی، بررسی سیستم‌های گرمایشی گلخانه‌ها و انجام اقدامات لازم برای محافظت از تأسیسات کشاورزی اقدامات لازم را انجام دهند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up