• شناسه خبر : 43802
  • تاریخ انتشار : 29 آذر 1399 - 10:39

اکبر بهنام‌جو ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان خلخال اظهار کرد: کارخانه سیمان خلخال پس از چندین سال بلاتکلیفی به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود….

اکبر بهنام جو

اکبر بهنام‌جو ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان خلخال اظهار کرد: کارخانه سیمان خلخال پس از چندین سال بلاتکلیفی به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود.

وی همچنین در بازدید از گلخانه‌های خلخال افزود: با توجه به اقلیم خلخال و آب هوای سرد و کوهستانی این شهرستان اشتغال گلخانه‌ای توسعه می‌یابد.

استاندار اردبیل گفت: ۲۲ واحد در شهرستان خلخال فعال و بیش از ۶۰ پرونده تاسیس گلخانه نیز در دستور کار جهاد کشاورزی استان و شهرستان خلخال بوده که اختلاف از سطح دریا و نیروهای توانمند انسانی در شهرستان می‌تواند قابلیت تبدیل شدن به بخش مهم اشتغال گلخانه‌ای در خلخال کلید بزند.

وی تصریح کرد: یک شهرک گلخانه‌ای در شهرستان خلخال مصوب و امسال نیز اعتبار لازم اختصاص یافته که در یک برنامه زمان‌بندی شده و تدوینی با حمایت‌ها و پیگیری نماینده مردم خلخال و کوثر در کمیسیون اقتصادی قطعا این شهرک گلخانه‌ای نیز با موفقیت آغاز به کار خواهد کرد.

بهنامجو در بازدید از پروژه بام خلخال در ارتفاعات شهرک مسکن مهر خلخال نیز گفت: پروژه گردشگری و مجتمع رفاهی بام خلخال به پایان فاز اول خود نزدیک است و اقدامات خوبی از سوی سرمایه گذار این بخش در جهت نگاه بومی به گردشگری شده و قطعا در سال‌های آینده با توسعه گردشگری این مجموعه نیز اشتغال‌زا خواهد بود.

وی در بازدید از واحد تولید فرش دستباف برادران شاد خلخال اظهار داشت:  با حمایت میراث فرهنگی استان در جهت حمایت از این سرمایه گذار برای رونق تولید فرش سنتی و دستباف، نمایشگاه دائمی صنایع دستی شهرستان خلخال در اختیار این سرمایه گذار قرار داده شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up