• شناسه خبر : 44140
  • تاریخ انتشار : 02 دی 1399 - 09:40

احمد ناصری یکم دی ماه در جلسه معاونان آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: بسته‌های متنوع برای تحرک‌بخشی و تغذیه دانش‌آموزان در شبکه شاد ارائه…

آموزش مجازی

احمد ناصری یکم دی ماه در جلسه معاونان آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: بسته‌های متنوع برای تحرک‌بخشی و تغذیه دانش‌آموزان در شبکه شاد ارائه شده که این امر می‌تواند به انجام فعالیت‌های تربیت بدنی کمک کند.

وی به اجرای طرح کوچ با نیت کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: ‌در قالب این طرح از ابتدای سال تحصیلی وزن و قد دانش‌آموزان به صورت دقیق اندازه‌گیری شده و با مشارکت خانواده‌ها جمع‌بندی در اجرای این طرح به انجام رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد:‌ از طریق سامانه سنات این اطلاعات دانش‌آموزان به ثبت رسیده و در حال پایش و تحلیل شرایط وزنی و قدی دانش‌آموزان هستیم تا به تناسب تک تک دانش‌آموزان برنامه تغذیه و تحرک‌بخشی برای آنها تجویز و ارائه شود.

ناصری افزود: برنامه‌های متنوعی در بخش فرهنگی و همچنین تربیت بدنی و ارتقا سلامت دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد به خانواده‌ها ارائه شده که امیدواریم با همراهی آنها سلامت دانش‌آموزان از جهات مختلف تأمین شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:‌ هر چند ما تعهدی در قبال تأمین ماسک برای دانش‌آموزان مدارس روستایی، عشایری و حتی شهری نداریم اما مدیران مدارس در حد نیاز ماسک خریداری و ذخیره‌سازی کردند تا در صورت نیاز به دانش‌آموزان تحویل داده شود.

ناصری به پرداخت دو مرحله سرانه بهداشتی برای مدارس اشاره کرد و ادامه داد: در هر مرحله بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به عنوان سرانه مدرسه در اختیار مدیران قرار گرفته تا نسبت به تهیه و تأمین مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام بهداشتی اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل نیز در مراحل مختلف نسبت به تهیه رایگان مواد ضدعفونی برای مدارس اقدام کرده که ما قدردان زحمات و تلاش‌های آنها هستیم.

ناصری اضافه کرد: از هفته جاری ۹۰۰ میلیون تومان نیز به حساب مدارس استان پرداخت خواهد شد تا اقلام مورد نیاز بهداشتی و آموزشی را تهیه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: ما در حد توان آمادگی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی را به دانش‌آموزان داریم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

ناصری گفت: ما با درک تمام شرایط و چالش‌های خانواده‌ها در شبکه شاد، سعی و تلاشمان بر این است تا مشکلات این شبکه را به حداقل رسانده و شرایط مطلوب تحصیل را برای نسل آینده مهیا کنیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up