• شناسه خبر : 44181
  • تاریخ انتشار : 02 دی 1399 - 07:39

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: عده ای کثیر از فعالان محترم مجازی بدون هیچ قصد و غرضی فعالیت ‌های ارزنده ‌ای دارند که باید حمایت شوند ولی افراد مغرض نیز هستند با متشنج کردن فضا سوء استفاده می ‌کنند.

سامانه پاسخگویی

عبدالله بحرالعلومی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه نابسامانی در فضای مجازی مشهود است و چون نظارت خاصی در این فضا حاکم نیست شاهد آفت‌های نیز هستیم و هر کسی می‌تواند بدون هیچ مجوزی فعالیت کند.

وی افزود: عده‌ای کثیر از فعالان محترم مجازی بدون هیچ قصد و غرضی فعالیت ‌های ارزنده ‌ای دارند که باید حمایت شوند ولی افراد مغرض نیز هستند با متشنج کردن فضا سوء استفاده می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: برپایی کلاس‌های آموزشی برای کسانی صرفا بصورت تجربی به این فضا قدم گذاشته و کار رسانه‌ای می‌کنند ضروری است و در این زمینه از اساتید بومی و غیربومی استفاده خواهیم کرد.

بحرالعلومی با بیان اینکه تحولات و رشد در فضای مجازی چنان پرشتاب بوده که امروزه به یک صنعت تاثیرگذار در جهان تبدیل شده و همه موضوعات اجتماعی از این فضا تاثیر می‌گیرند، تصریح کرد: باید نظارت و ساماندهی‌های لازم برای کسانی که می‌خواهند فضای مجازی را به تشنج بکشانند باید اعمال شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up