• شناسه خبر : 45105
  • تاریخ انتشار : 11 دی 1399 - 07:28

فرماندار شهرستان کوثر از توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

 

بسته اقلام خوراکی

 

فرماندار شهرستان کوثر نیز ضمن قدردانی از رئیس و مجموعه بهداشت و درمان استان در اجرای مطلوب طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: در این طرح در قالب ۱۱۰ تیم نظارتی، حمایتی و مراقبتی، ۵۹۰۰ خانوار پوشش داده شده و مجموعا ۲۱۳۰۰ نفر رهگیری شدند.

کنعانی اطلاع رسانی مطلوب را لازمه اجرای این طرح دانست و افزود: یکی از طرح ‌های ابتکاری که در این شهرستان اجرا شد پخش توصیه‌ های بهداشتی همزمان با پخش اذان از بلندگو های مساجد بود که بخوبی مورد استقبال قرار گرفته و تاثیرات خوبی داشته است.

وی با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان، پوشش امدادی در جاده سرچم و استقرار اتوبوس آمبولانس در این جاده بدلیل تردد بالا و تصادفات زیاد، رفع کمبود تجهیزات و نیروی انسانی شهرستان را خواستار شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات تیم ‌های حمایتی و رهگیری در طرح شهید سلیمانی گفت: ۸۵۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه با اولویت افراد شناسایی شده در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

در این جلسه، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوثر نیز گزارشی از وضعیت بیماریابی کووید۱۹ در قالب طرح شهید سلیمانی ارائه داد.

در این سفر با حضور فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز دیالیز، آزمایشگاه کرونا و مرکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت شهرستان بازدید کردند و نحوه ارائه خدمات به مراجعین و مسائل و مشکلات موجود ارزیابی شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up