• شناسه خبر : 45106
  • تاریخ انتشار : 11 دی 1399 - 07:33

مدیر عامل بانک صنعت و معدن نیز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان گفت: استاندار اردبیل همواره پیگیر توسعه صنعت استان هستند و این سفر نیز بنا به دعوت این مسوول انجام گرفته است.

کارت بانک

حسین مهری افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید، بانک صنعت و معدن ،۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان اردبیل پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی ، ۵۴ میلیون یورو و ۴۵۰ میلیارد تومان بوده است.

مهری بیان کرد: تا چند ماه آینده ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات دیگر نیز به حوزه صنعت استان اردبیل تزریق می‌شود.

وی اظهار کرد: با حمایت های استاندار اردبیل در راستای جذب تسهیلات چندین عنوان از صنایع غیرفعال در استان احیا و با بازارهای خارجی در کشورهای مختلف از جمله روسیه هم برای صادرات توافق شده است.

مهری افزود: تولید کاغذ از سنگ از جمله این صنایع بوده که به جهت تکنولوژی در ایران تک است و بانک صنعت و معدن در بحث سرمایه در گردش به این واحد تسهیلات پرداخت می‌ کند.

وی با اشاره به خواست استاندار اردبیل مبنی بر گسترش اختیارات مدیریت استانی بانک صنعت و معدن برای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت از تحقق این امر تا پایان سالجاری خبر داد.

مهری افزود: در حال حاضر مدیریت استانی این بانک می تواند تا ۲۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش و ثابت پرداخت کند که با افزایش اختیارات، می تواند تا ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدها پرداخت کند.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن در جریان سفر یک روزه خود به استان اردبیل با همراهی مهندس بهنام جو ، استاندار اردبیل از واحدهای صنعتی آرتاویل تایر، شرکت فولاد سپهر، شرکت رویای هفت اسمان، واحد تولید زیور آلات، مجموعه کارخانجات آرتا و شهرک صنعتی خصوصی آرتا بازدید کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up