• شناسه خبر : 45134
  • تاریخ انتشار : 11 دی 1399 - 11:28

استاندار اردبیل با اشاره به طرح‌های آماده افتتاح اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گفت: طرح‌های خوبی در این حوزه اجرا و آماده بهره‌برداری شده که به زودی در سفر وزیر میراث‌فرهنگی به استان شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

اکبر بهنام جو

جلسه بررسی طرح‌های آماده افتتاح اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با حضور مسئولان استانی و استاندار اردبیل برگزار شد و در این جلسه استاندار اردبیل از پیشتازی میراث‌فرهنگی در آماده‌سازی پروژه‌ها در فرصت کرونایی خبر داد.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل ظهر امروز در این جلسه اظهار داشت: این اقدامات زمینه برای رونق برنامه‌ها و طرح‌ها در این حوزه را فراهم خواهد کرد.

وی اظهار کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان از فرصت کرونا به نحوی مناسب و شایسته برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در حوزه‌های سه‌گانه بهره‌برداری کرده که این اقدام شایسته قدردانی است.

بهنامجو با اشاره به آماده‌سازی طرح‌های حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در ایام کرونا بیان کرد: این اقدامات زمینه برای رونق برنامه‌ها و طرح‌ها در این حوزه را فراهم خواهد کرد.

استاندار اردبیل در مورد اجرای طرح گردشگری در دریاچه کشت و صنعت مغان گفت: با همکاری‌های لازم با سرمایه‌گذار طرح و حل مشکلات و موانع در این پروژه باید زمینه برای اجرای هر چه سریع‌تر طرح فراهم شود.

بهنام‌جو با اشاره به طرح‌های آماده افتتاح اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان افزود: طرح‌های خوبی در این حوزه اجرا و آماده بهره‌برداری شده که به زودی در سفر وزیر میراث‌فرهنگی به استان شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up